امام جمعه بندر ماهشهر: حضور قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزینه‌های روی میز دشمنان را منتفی کرده است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: زمانی که میخواستند کشور ما را تهدید کنند، می‌گفتند تمام گزینه‌ها روی میز است و حضور قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزینه‌های روی میز دشمنان را منتفی کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان سپاه پاسداران، بیان داشت: دشمن شناسی بسیار مهمتر از کارهای ایجابی است که باید انجام دهیم و در دستورات دین نیز بارها به آن سفارش شده است.

وی با گرامیداشت هفته دولت افزود: مسئولان برای خدمت به مردم نباید شب و روز را بشناسند چراکه رضایت خداوند در رضایت مردم است.
خطیب جمعه بندر ماهشهر ادامه داد: انتقاد به مسئولان باید انتقادِ همراه با اعتماد به مسئولان باشد و دولت انقلابی، در حال اصلاح ریل‌گذاری‌های غلط دولت‌های قبل است و به همین جهت باید به مسئولان اعتماد کرده و منتظر نتیجه بهتر باشیم.

سلامت نژاد تاکید کرد: امیدواریم در هفته دولت پروژه‌های امیدآفرین در بندر ماهشهر با هدف رفع مشکلات شهروندان و ایجاد امیدواری بین مردم افتتاح یا کلنگ‌زنی شوند.

امام جمعه بندر ماهشهر با گرامیداشت هفته بسیج اصناف گفت: امیدواریم اصناف وظیفه ذاتی خود را بهتر انجام دهند و بسیج اصناف نیز فعال‌تر در زمینه نظارت ظاهر شوند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر اظهار داشت: مواکبی که می‌خواهند به زائران اباعبدالله(ع) خدمات‌رسانی کنند اما مکان مناسبی برای انجام این کار ندارند، می‌توانند این خدمات را در مصلی نماز جمعه بندر ماهشهر ارائه کرده و زائران را در مصلی اسکان دهند.

سلامت نژاد خاطرنشان کرد: از مسئولانی که در احداث و تکمیل موکب شهدای بندر ماهشهر در موقعیت قمر بنی‌هاشم شلمچه نقش داشته و خدمات رسانی مطلوبی به زائران ارائه داده‌اند، تقدیر می‌کنم.

وی در پایان با اشاره به سالروز ترک افغانستان توسط نیروهای اشغالگر آمریکایی گفت: آمریکا به اسم مبارزه با تروریست خاک افغانستان را اشغال کرد و پس از ۲۰ سال به طور مفتضحانه و با آبروریزی از این کشور خارج شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1805716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =