بازدید وزیر اقتصاد ارمنستان از غرفه سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایروان اکسپو

وزیر اقتصاد ارمنستان با همراهی دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از غرفه سازمان منطقه آزاد اروند بازدید و ظرفیت های این منطقه از نظر اقتصادی را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از منطقه آزاد اروند، در اولین روز از برپایی نمایشگاه «ایروان اکسپو» در دیدار وزیر اقتصاد ارمنستان و حجت عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ضمن معرفی فرصت ها و ظرفیت های اقتصادی منطقه، از وزیر اقتصاد این کشور دعوت کرد تا جهت سرمایه گذاری به منطقه آزاد اروند، سفر کند.

وی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را با توجه به بازار هدف کشور ارمنستان عنوان کرد و توضیح داد؛ 15شرکت برتر که ظرفیت بالایی در صادرات تولیدات خود را دارند از منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایروان اکسپو حضور دارند.

گفتنی است 15 شرکت حاضر در نمایشگاه «ایروان اکسپو» در زمینه های صنایع هایتک، الکترونیک، برق صنعتی، شهری و خانگی، مکمل های سوخت، صنایع خودرویی و محصولات جانبی، فولادی و محصولات شیمیایی و پتروشیمی، فعالیت دارند.

نمایشگاه تا پنجم شهریورماه از ساعت ۱۲ لغایت ۱۹ به وقت ارمنستان دایر بوده و قریب به ۶۰ شرکت در کنار سازمان‌های مناطق آزاد ارس، انزلی، اروند، چابهار، کیش، ماکو و قشم و مناطق ویژه اقتصادی سبزوار و کاوه پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1805767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =