دبیر شورای نگهبان خطاب به کسانی که از هم اکنون مشغول ریخت و پاش​های انتخاباتی شده​اند، گفت که در شورای نگهبان با مشکل روبرو می​شوند.

به گزارش خبرآنلاين، آیت​الله احمد جنتی در نماز جمعه این هفته تهران با بيان اينکه مقام معظم رهبری به خوبی به این نکته اشاره کردند که مردم به وابستگان قدرت یا ثروت رأی ندهند، ادامه داد: اما متأسفانه خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه که افراد و دستگاه هایی از هم اکنون ریخت و پاش های فراوانی را انجام می دهند که یکی از این نمونه ها مناطق آزاد است، واقعاً این پول ها از کجا می آید که اینگونه ریخت و پاش می شود.
وي در بخشي از سخنانش گفت: به راستی در مناطق آزاد چه خبر است؟! چرا به این راحتی پول ها حیف و میل می شود، البته سران سه قوه با جدیت موضوع را پیگیری می کنند.
گزيده سخنان وي را در ادامه بخوانيد:
·         باید از حضور رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه تشکر کنم، ایشان در این سفر با دانشجویان، بسیجیان و جوانان این استان دیدار کردند و نکات بسیار مهمی را مطرح فرمودند ضمن آنکه مردم کرمانشاه نیز وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به اثبات رساندند.
·          خوشبختانه مردم همواره در عرصه انتخابات شرکت می کنند، که در این راستان می توان به حضور پرشور مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری اشاره کرد، البته همانطور که رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند باید همگان تابع قانون باشند و بر اساس قانون فعالیت کنند نه اینکه بعد از انتخابات از قانون عبور کنند.
·         متأسفانه در انتخابات 88 سران فتنه از قانون عبور کردند،که امیدوارم خدا از آنها نگذرد.
·         13 آبان را یکی از رویدادهای مهم در انقلاب اسلامی دانست. از این رو امسال باید مراسم 13 آبان با شکوه برگزارشود چرا که پیام 13 آبان مقابله و مبارزه با آمریکا بود و امروز مردم در کشورهای منطقه مقابل آمریکا ایستاده اند و به هیچ وجه با استکبار جهانی (آمریکا) سازش نخواهند کرد، اما نمی دانم که چرا آمریکا از تاریخ درس نمی گیرد.
·          استراتژی جدید آمریکا علیه ایران مضحک است. در این استراتژی ایران متهم به ترور سفیر عربستان در آمریکا شده بود در صورتیکه این آمریکاست که تروریست ها را آموزش می دهد، به همین دلیل استراتژی و سیاست جدید آمریکا مضحک است.
·         خوشبختانه دستگاه قضایی به صورت جدی پرونده فساد اخیر بانکی را دنبال و پیگیری می کند، البته فشارهایی به قوه قضاییه وارد می شود که باید این فشارها نادیده گرفته شود و مسئولین ذیربط همچنان با جدیت این پرونده را دنبال کند. این پرونده، امتحان بزرگی برای قوه قضائیه است، به همین دلیل ذره ای عقب نشینی نکنیم، حال می خواهد عده ای از این فعالیت شما در دستگاه قضا خوشحال یا ناراحت شوند. امروز مطالبه مردم برخورد با متخلفین است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =