یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس نطق امروز خود را به تحرکات اخیر فتنه​گران اختصاص داد و گفت: حاضرم مناظره کنم تا اثبات شود که اصلاحات پدر بی​عرضه فتنه و فتنه پدر جریان انحراف است و انحراف ساخته شد برای زنده کردن جریان فتنه.

به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدي​بيغش نماينده شازند با بيان اينکه از اين وضعيت به خدا پناه مي​بريم، افزود: نه به دليل توطئه​هاي بيگانگان که به دليل بي​تفاوتي عده​اي که خود را اصولگرا مي نامند اما در برابر فتنه گران سکوت کرده​اند. مردم مي​دانند که اگر شما واقعا مخالف فتنه بوديد در مرثيه خواني آنها بر تابوت اصلاحات شرکت نمي​کرديد. نکند مي​ترسيد به شما بگويند حامي انحراف و صلاحيتتان رد شود؟
گزيده نطق وي را در ادامه بخوانيد:
·         امروز بايد در برابر عربده فتنه گران بايستيم. چون اينها حرف​هايي مي زنند که اسرائيل و آمريکا مي گويند. ببينيد کار را  کجا رسانده​اند که آنها به ما مي گويند اصولگرايان بايد توبه کنند!
·         مي​دانيم که دولت هم ضعف​هايي دارد و تا زماني از آن حمايت مي کنيم که رضايت رهبري را تامين کند.
·         اصلاح طلبان سال 67 از کسي حمايت کردند که بعد بلند گوي بي بي سي شد و کشته سازي در حوادث بعد از انتخابات را به راه انداخت. صحنه گردانان فتنه 87، 10 سال بعد با هدف نابودي اصل انقلاب، فتنه 88 را ايجاد کردند.
·         فراموش نکرده​ايم مواضع فتنه گري را که دخترش در خيابان هاي آشوب زده مي گفت رهبري حق خانواده ما است!
·         ببينيد که برخي اصلاح طلبان در تلوزيون​هاي بيگانه چه مي​گويند و دولت خدمت گزار را ناپاک ترين مي​نامند؛ همانطور که دوستانشان نيز از تريبون مجلس چنين مي​گويند. اتفاقا اگر اينها از دولت حمايت کنند که فاتحه دولت خوانده است.
·         يادمان نرفته که همين آقايان اصلاح طلب و بچه​هاي نامشروعشان که فتنه گران 88 بودند در روز عاشورا چه کردند؟
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام NL ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    نمردیم و یک آدم جور بزه دار تو مجلس دیدیم.انشاالله تو مجلس بعدی بیشتر از این نماینده ها داشته باشیم.
  • ر فردوسی IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    45 11
    من هنوزم خاتمی و اصلاح طلبانو دوست دارم و معتقدم باید بین اونا و مخالفین نظام جمهوری اسلامی فرق گذاشت
  • بدون نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    26 10
    این حرفا فقط کینه هارو عمیق تر میکنه
  • بدون نام IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    20 5
    عمو یواش جریان انحرافی دستپخت شماست و از حزب شماست یعنی هنوز هم هستند ان قدر زود فراموش می کنید و این ها هنوز هم دوستان شما هستند. دیوار حاشا دیگر آن قدر که تو می گویی بلند نیست
  • رسول IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    21 6
    این حرفهای آقای بیغش ، خیلی هم غش دارد و دردی از جامعه را دوا نمیکند .این حرفها فقط انتخاباتی بوده و ارزش دیگری ندارند .
  • بدون نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    2 3
    مگه حرف نامربوط زدن جربزه می خواد . شکر خدا اظهر من الشمسه که دولتی که براش یک گروه رو حذف کردید تا چه حد در مسیر درست حرکت میکنه و حسابی ابروداری میکنه . شده تف سر بالا
  • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    2 2
    ای کاش دوستان اصوالگرای شما هم سر از تخم بیرون بیارن و حقیقت گذشته را بازگو کنند ولی این آقایان دست بیعت به امسال علی مطهری فتنه گر دادند تا روزی روزگاری همنشین این غافله از خدا بی خبر باشند که هنوز هم زمزمه خیانت به نظام به گوش می رسد.