سهم ۴۹ درصدی شرکت ورق خودرو از معامله ورق گالوانیزه در بورس کالا

شرکت ورق خوردرو چهار محال بختیاری طی ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، ۴۹ درصد سهم حجم معامله ورق گالوانیزه در بورس کالا را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو در این خصوص گفت: شرکت ورق خودرو یکی از بزرگترین تولیدکنندکان ورق گالوانیزه در کشور و عضو هلدینگ فولاد مبارکه است که با تمرکز بر تولید ورق‌های گالوانیزه با گرید ویژه، نیاز صنایع خودروسازی، لوازم خانگی وسایر صنایع مرتبط را برطرف می‌کند.

به گفته وی : طی پنج ماه اول سال جاری حجم معاملات ورق گالوانیزه در تالار بورس کشور ۳۰۱ هزار و ۴۰۰ تن بوده است که شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری با حجم معامله ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ تنی توانسته ۴۹ درصد حجم بازار را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: شرکت ورق خودرو همواره خود را متعهد به توسعه پایدار از منظرهای اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی می‌داند و رفع نیاز صنایع کشور را در اولویت خود قرار داده است. عملکرد این شرکت در بورس کالا و دستیابی به سهم بازار تقریبا ۵۰ درصدی از حجم معاملات ورق گالوانیزه در بازار به خوبی گویای این مطلب می باشد.

گفتنی است :کارخانه تولید ورق گالوانیزه، ویژه استفاده در صنعت ساخت بدنه خودرو در استان چهارمحال و بختیاری در منطقه سفید دشت از توابع شهرستان بروجن احداث شده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1807317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =