ایسنا نوشت:

نورالله حیدری دست نایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در بحث انتخابات موضوع حضور مردم بسیار اهمیت دارد و با شرکت تمامی احزاب و جناح‌ها سقف مشارکت مردم نیز بالا خواهد رفت.
 این عضو فراکسیون اصولگرایان درباره‌ ائتلاف اصولگرایان، با هشدار به جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری باید مراقب باشد دچار انشعابی مانند مجمع روحانیون از روحانیت نشود،‌ جبهه پایداری خود دچار تضادهای درونی است و حساسیت 7+8 به دلیل وحدت اصولگرایان و جلوگیری از آسیب رسانی به آن است.
وی درباره ائتلاف اصولگرایان در قالب 7+8 اظهار کرد: اگر نهاد روحانیت اعم از جامعتین قدمی بردارد، بهتر به مقصد خواهیم رسید و فرآیندی که جامعتین تحت عنوان 7+8 طراحی کرده در نهایت به مقصود می‌رسد و انشاء‌الله پیروز انتخابات خواهیم بود.
حیدری درباره‌ ضرورت حضور همه احزاب و جناح‌ها در عرصه انتخابات بیان کرد: برای ایجاد قوه مقننه و مجریه قدرت‌مند باید با ساز و کارهای حزبی انتخاب شوند بنابراین احزاب باید برای خدمت و با برنامه آرایش پیدا کنند.
وی افزود: برای برگزاری انتخابات سالم با خروجی عناصر کارآمد باید از تخریب و بیان ضعف‌ها پرهیز کرد و فقط به اعلام برنامه‌ها و رقابت سالم پرداخت.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =