انجام اولین پرواز از فرودگاه شهدای بین المللی سمنان امری بسیار ارزشمند است

احمد وحیدی ، وزیر کشور که در راس هیئتی ، امروز پنج شنبه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ به استان سمنان سفر کرده است در بدو ورود به شهرستان سمنان با حضور در فرودگاه بین المللی شهدای سمنان با مسئولان واحدها ، مقامات و مسئولان دیدار و گفتگو کرد.‌

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وزیر کشور در این بازدید با اظهار رضایت از حضور در استان سمنان و رضایت مردم از انجام‌پروازهای بین المللی به مقصد نجف اشرف گفت : خوشحالم از اینکه مردم عزیز ما در سمنان نسبت به اینکه مرز هوایی برایشان ایجاد شده راضی و خوشحال هستند.

وی با تاکید بر اینکه رضایت و خوشحالی مردم برای ما دلچسب و شیرین است ، گفت : شهرستان سمنان با ظرفیت های خوب صنعتی انشالله بتواند یک مرز صادراتی بسیار خوبی را پیدا کند و این مرز هوایی به یک مرز هوایی صادراتی تبدیل شود.

گفتنی است بازدید از شرکت تیراژه دیزل ، شرکت خودرو سازی فردا و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و همچنین نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری ، از برنامه های سفر وزیر کشور در سمنان است.

انجام اولین پرواز از فرودگاه شهدای بین المللی سمنان امری بسیار ارزشمند است

***استاندار سمنان:مرز هوایی فرودگاه بین المللی شهدای سمنان با محبت وزیر کشور صادر شد.

استاندار سمنان گفت از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان ، بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل فرودگاه سمنان در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود فردا بهترین روز برای مردم مرکز استان خواهد بود که اولین پرواز به سمت نجف اشرف انجام خواهد شد و انشالله به روزی برسیم که پروازها به صورت مستمر به داخل کشور و خارج کشور از فرودگاههای بین المللی استان انجام شود.

هاشمی ادامه داد از نماینده محترم مردم، خانواده معظم شهدا، فعالین، اصحاب رسانه، موثرین، اعضای شورای شهر و تامین سپاسگزارم.

استاندار سمنان در پایان سخنانش گفت :بواسطه انتخاب بجا و شایسته سردار شاهچراغی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور که‌ مرد نیک و اخلاق بوده و همواره به نیکی از ایشان یاد می شود، از وزیر محترم کشور تقدیر و تشکر می کنم.

انجام اولین پرواز از فرودگاه شهدای بین المللی سمنان امری بسیار ارزشمند است

*** دکتر گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی: ما قدر وزیر کشور را می دانیم

گلرو گفت از استاندار محترم سمنان بواسطه قرار دادن برنامه بازدید از فرودگاه بین المللی شهدای سمنان تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد :خدمت دکتر وحیدی، وزیر محترم کشور بواسطه حضور در استان سمنان و شهرستان سمنان خیر مقدم عرض می کنم، امروز مرز هوایی و برقراری پرواز نجف را از لطف توجهات حضرت زهرا و ائمه معصومین(ع) و عنایت وزیر محترم کشور داریم لذا ما قدر وزیر کشور را می دانیم، ارزش ملی و جهانی شما را می دانیم، آمریکا و اتحادیه اروپا شخص وزیر کشور را تحریم کردند، نقش شما را در نیروی قدس سپاه پاسداران می دانیم.

دکتر گلرو افزود : منش و روش کار مجلس شورای اسلامی تقریب و نه تخریب با دولت محترم است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد انشاالله برکت دولت انقلابی آیت الله رئیسی گسترش پیدا کرده و شاهد پایداری بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی باشیم و از استاندار محترم به صورت ویژه و از فرماندار سمنان که همراهی کردند تا این فرودگاه تکمیل شود تقدیر و تشکر می کنم.

انجام اولین پرواز از فرودگاه شهدای بین المللی سمنان امری بسیار ارزشمند است

دکتر وحیدی وزیر کشور و مهندس هاشمی استاندار سمنان و هیات همراه بعد از حضور در فرودگاه از کارخانجات تولیدی تیراژه دیزل و تیراژه ماشین و از شرکت صنایع خودرو سازی فردا بازدید به عمل آوردند

انجام اولین پرواز از فرودگاه شهدای بین المللی سمنان امری بسیار ارزشمند استانجام اولین پرواز از فرودگاه شهدای بین المللی سمنان امری بسیار ارزشمند است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1808237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =