پیشنهاد رویایی آرسنال برای لژیونر استقلالی!

ایران ورزشی نوشت: شرایط اللهیار صیادمنش با تیم هال‌سیتی کمی پیچیده شده است.

مسئولان و سرمربی تیم هال‌سیتی وقتی در ابتدای فصل، اللهیار با گرفتگی عضله مواجه شد به شدت از این موضوع ابراز نگرانی و اعلام کردند که پزشکان تیم هال‌سیتی هر چه سریع‌تر ستاره ایرانی را به بازی‌های‌شان برسانند. این مسأله دقیقاً زمانی بود که در چند هفته ابتدایی تیم هال‌سیتی نتایج خوبی نمی‌گرفت این مسأله اما پایان کار نبود چون به محض اینکه بعد از چند هفته ابتدایی تیم هال سیتی تغییر روند داد و نتایج خوبی گرفت مسئولان و مدیر باشگاه هال‌سیتی تغییر عقیده داده و حتی صحبت‌هایی مبنی بر قرار دادن نام اللهیار را هم مطرح ساختند که این موضوع هیچ زمانی تأیید نشد چون به نظر می‌رسد مسئولان تیم هال‌سیتی و سرمربی تیم هال‌سیتی برای ماندن و یا جدایی اللهیار نتوانستند به جمع‌بندی لازم برسند و دودلی و تردید بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه هال‌سیتی مشهود است.

اللهیار مستقیم به ازبکستان می‌آید
اللهیار به تیم ملی امید هم دعوت شده و به گونه‌ای کارش را هماهنگ ساخته که از انگلیس مستقیم به ازبکستان بیاید تا در صورت صلاحدید مربی تیم ملی برای تیم ملی امید کشورمان با تمام وجود بازی کند چون برای این بازی از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

مدیر آرسنال، مدیر تیم کلرادو آمریکا هم هست
در این بین صحبت‌هایی هم در این رابطه مطرح شده بود که اللهیار به تیم کلرادوآمریکا برود و حتی شنیده شد که ستاره ایرانی در باشگاه آرسنال انگلیس هم تست پزشکی داده است تا بعد از توافق مدیرعامل آرسنال که اتفاقاً مدیر تیم کلرادو آمریکا هم هست به‌ ام ال اس برود و دراین تیم که در کنفرانس شرق آمریکا بازی می‌کند مشغول به بازی شود.

بازی مقابل مسی امکان‌پذیر نبود
ام ال اس لیگ آمریکا از دو کنفرانس شرق و غرب تشکیل شده که در پایان چهار تیمی که از شرق بالا می‌آیند با چهار تیمی که از غرب بالا می‌آیند باید با هم بازی کنند که در این صورت اگر اللهیار به لیگ آمریکا برود امکان رویارویی با مسی در صورت بالا آمدن تیمش البته در درصدی بسیار پایین وجود دارد.

مخالفت هال سیتی
مدیر باشگاه آرسنال انگلیس قصد داشت اللهیار را از هال‌سیتی خریده و به آمریکا ببرد و بعد از یک فصل به تیم آرسنال انتقال بدهد که ظاهراً مسئولان هال‌سیتی تا این لحظه با این انتقال مخالفت کرده‌اند.
برای اللهیار بازی با لستر خیلی مهم است چون به هر حال با نشان دادن خودش در این بازی می‌تواند مهر تأییدی بر توانایی‌اش بزند و مسئولان باشگاه هال‌سیتی را به ماندن خودش مجاب سازد اما بازی در آمریکا به دلایل دیگر می‌تواند برای ستاره کشورمان خیلی جالب توجه باشد ، لیگی که بعد از حضور ستاره‌هایی مانند مسی توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده است مضاف بر اینکه اگر این انتقال صورت بگیرد این احتمال فراوان است که مدیر آرسنال به نوعی از تیم آمریکایی که تیم دومش محسوب می‌شود در صورت درخشش اللهیار او را به تیم آرسنال بعد از یک فصل بازی در تیم آمریکایی انتقال دهد. حضور در لیگ برتر انگلیس می‌تواند شروع خوشبختی‌های جدید برای ستاره ایرانی باشد.
اگر انتقال صیادمنش در نقل و انتقالات تابستانی انجام نشود، می‌توانیم خوشبین باشیم که در ژانویه او بتواند پیراهن تیم بزرگی را بر تن کند. البته به شرطی که دوباره مصدوم نشود و البته پیشنهادهایش هم تا آن زمان وجود داشته باشند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1808650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • TAJ IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 0
    ریسک بزرگیه ولی برو و بجنگ