خرابکاری موشکی و تغییر فاز اسرائیل مقابل ایران

یک نماینده مجلس با اشاره به ناکام ماندن خرابکاری در صنایع دفاعی و موشکی به همشهری آنلاین گفت: صهیونیست‌ها پس‌از نتیجه نگرفتن از ترور دانشمندان و متخصصان ما، اکنون به‌نبال نفوذ در ساختارهای دفاعی هستند.

رضازاده عضو هیات‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس یازدهم با بیان اینکه صنعت موشکی یکی از محوری‌ترین عرصه‌هایی است که جمهوری‌اسلامی طی سال‌های اخیر دستاوردهای خیره‌کننده‌ای در آن داشته‌، گفت: گام‌های موفقیت‌آمیز ایران در عرصه موشکی در کنار دستاوردهای هسته‌ای، تاثیر قابل‌توجهی بر توان بازدارندگی کشور داشته‌است و این موضوع دشمنان را به‌هراس انداخته است. با توجه به اینکه دستاوردهای حوزه دفاعی و هسته‌ای سبب شده جهان به‌ جمهوری‌اسلامی به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای و حتی جهانی بنگرد، صهیونیست‌ها می‌کوشند با شیوه‌های گوناگون این مزیت راهبردی را تحت‌تاثیر قرار دهند.


این نماینده مجلس با اشاره به بازدید اخیر اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از دستاوردهای صنایع دفاعی کشور عنوان‌کرد: دستیابی ایران به پیچیده‌ترین فناوری‌های روز دنیا در حوزه موشکی و البته دیگر صنایع دفاعی، آن‌هم با تکیه بر فناوری و توان متخصصان داخلی، دشمنان را به خرابکاری‌هایی از این دست وا داشته‌است.

رضازاده ادامه‌داد: در گذشته صهیونیست‌ها گمان می‌کردند با ترور و به‌شهادت رساندن دانشمندان ما، می‌توانند مانع پیشرفت‌ ایران شوند، اما تاریخ نشان داد چنین راهبردی، دستاورد مهمی برای آنان نداشت. به‌همین دلیل هم بود که شاهد تغییر فاز آنان هستیم.

برتری اطلاعاتی ایران بر صهیونیست‌ها

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس یازدهم تصریح‌کرد: صهیونیست‌ها پس‌از نتیجه نگرفتن از ترور دانشمندان و متخصصان ما، اکنون به‌نبال نفوذ در ساختارهای دفاعی هستند با کمک برخی عناصر مزدور و فریب‌خورده، نیات خود را عملی کنند.

رضازاده اضافه‌کرد: ازسوی دیگر خنثی‌سازی این اقدام خرابکارانه، آن‌هم پس‌از سال‌ها رصد و شناسایی، نشان‌دهنده سایه سنگین دستگاه‌های امنیتی کشور بر چنین اقدام‌های خرابکارانه‌ای است.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1808732

برچسب‌ها