۰ نفر
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
 گرگ‌های متواری مهردشت پیدا نشده‌اند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خشکسالی و عدم دسترسی به مواد غذایی گرگ‌ها را به سمت مناطق مسکونی راهی کرده است که موجب آسیب ۶ نفر از شهروندان درمنطقه مهردشت روستای حسین آباد شدند اما هنوز این گرگ‌ها شناسایی و دورسازی نشده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، منصور شیشه فروش درباره خصوص آخرین وضعیت قلاده گرگ‌های متواری شده در روستای حسین آباد مهردشت اظهار کرد: این گرگها موجب آسیب ۶ نفر از شهروندان شدند اما هنوز این گرگ‌ها شناسایی و دورسازی نشده‌اند.

شیشه فروش اضافه کرد: جستجوی این گرگ‌ها با استفاده از پایش هوایی در دستور کار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفها نبا اشاره به اینکه پارک ملی قمیشلو به روستای حسین آباد بسیار نزدیک است، ابراز کرد: باید توجه داشت که خشکسالی و عدم دسترسی به مواد غذایی گرگ‌ها را به سمت مناطق مسکونی راهی کرده است و محیط زیست باید برای این امر چاره اندیشی بهتری داشته باشد.

وی با اشاره به جست و جوی کوهنورد گم شده اراکی در فریدونشهر بیان داشت: روز پنجشنبه گروه کوهنوردی از استان مرکزی در منطقه فریدونشهر در پیشکوه و منطقه آبشار پازن ورود کردند.

وی افزود: یکی از افراد این گروه از روز پنجشنبه از دسترس خارج شده و برای جستجوی وی درخواست امداد و نجات اعلام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: ۶ تیم امداد و نجات و کوهنوردی و همچنین همکاری اهالی محلی جستجو برای یافتن این فرد اعزام شدند اما هنوز اثری از فرد مفقوده شده پیدا نشده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1811363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =