حضور سریال «نوبت لیلی» در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره جیرونا اسپانیا 

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی در اولین حضور بین المللی خود به سی‌وپنجمین جشنواره جیرونا اسپانیا راه یافت.

جشنواره جیرونا با بیش از سیزده هزار نفر مخاطب به عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین جشنواره کاتالونیا شناخته می‌شود که در شهر گوتیک‌وار و جادویی جیرونا در محوطهٔ کوستا براوا، کوه‌های پیرنه و در قلب سوررئالیسم دالی واقع شده و هر ساله طیف متنوعی از محصولات در ژانرهای مختلف به مخاطبان ارائه می‌دهد. این رویداد از ۶ الی ۱۲ نوامبر در ایالت کاتالونیا در اسپانیا برگزار خواهد شد .

بخش‌هایی از سریال بازی تاج و تخت در این شهر قرون وسطایی فیلم‌برداری شده است.

سرپرست نویسندگان مهدی شیرزاد و تیم نویسندگان مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

سریال «نوبت لیلی» محصول اختصاصی نماوا بوده که توسط کمپانی ماداکتو پیکچرز با مدیریت محمد توریوریان به جشنوارهای جهانی عرضه می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1811405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =