مشکلات سکوها و کاربران به‌صورت آنلاین پیگیری می‌شود

مدیرکل فناوری و سامانه‌های نوین ساترا گفت: در سامانه‌ جامع ساترا و درگاه ملی مجوزها بخش گفت‌وگوی آنلاین را تعبیه کرده‌ایم تا در صورت بروز مشکل، سکوها و مخاطبان بتوانند به‌صورت آنلاین، رفع مشکل خود را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، علیرضا بهادری با ارائه توضیحاتی درخصوص فناوری‌های نوین ساترا گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ رسانه از ساترا مجوز فعالیت دارند. ما چندین موضوع فنی مشترک با رسانه‌ها داریم؛ از زمانی که حوزه استانداردسازی و تسهیل‌گری فنی فعال شده یک کانال ارتباطی با رسانه‌ها برای توانمندسازی فناوری حوزه رسانه ایجاد کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در سامانه‌ جامع ساترا و درگاه ملی مجوزها بخش گفت‌وگوی آنلاین را تعبیه کرده‌ایم تا در صورت بروز مشکل، رسانه‌ها و مخاطبان بتوانند به‌صورت آنلاین، رفع مشکل خود را پیگیری کنند.

بهادری ادامه داد: حوزه فنی اصالتا بعد از صدور مجوز غیرقطعی ورود می‌کند و پاسخگوی رسانه‌های دارای مجوز و کاربران است. ما در ساعات اداری به‌صورت برخط فعالیت داریم و در ساعات غیراداری هم به شکل دوره‌ای و مرتب این بخش را رصد می‌کنیم و به پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم و آیتمی که بازمانده باشد تقریبا نداریم؛ در واقع روزانه حدود ۵۰ گفت‌وگوی آنلاین داریم.

بهادری در پایان تاکید کرد: خوشبختانه در گزارشی که درگاه ملی مجوزها ارائه داده است یکی از بالاترین رتبه‌ها را در بین وزارتخانه‌ها داریم؛ درگزارشی که منتشر کردند میزان اتصال ما در درگاه ملی ۱۰۰ درصد است و هیچ ضعفی در این زمینه وجود نداشته است.

مشکلات سکوها و کاربران به‌صورت آنلاین پیگیری می‌شود

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1812024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =