داماد آمریکایی حداد عادل سوژه تندروها شد /پشت پرده انتشار عکسی از راهپیمایی اربعین

روزنامه آرمان ملی با اشاره به انتشار عکسی از داماد آمریکایی حدادعادل در راهپیمایی اربعین، این اقدام را هدفمند ارزیابی کرده است.

در بخشی از مطلب روزنامه آرمان ملی آمده است؛

تصویری از داماد آمریکایی غلامعلی حدادعادل در سایت‌های خبری منتشر شد و در توضیح آن آمد: «عکسی از داماد حدادعادل در راهپیمایی امسال اربعین در عراق را که مشغول استراحت است»

نام دختر وی بنت‌المهدی است که درباره ازدواجش با یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت می‌گوید: زمانی‌که در خارج از کشور بودم با همسرم آشنا شدم و ایشان به‌خاطر علاقه‌ای که به ایران و فرهنگ آن و امت اسلامی داشت حاضر شد تا رنج مهاجرت به غربت را به جان بخرد و در واقع با من به ایران بیاید و در ایران زندگی کند و نام و نام خانوادگی خود را تغییر بدهد.»

علی جنتی: شورای نگهبان ردصلاحیتم می کند /پدرم هیچ بیماری ندارد /به دوره اشکنه برگشته‌اند و می‌گویند گرانی را تحمل کنید!

چندی پیش حدادعادل در معرفی دامادش گفت: «دامادم شهروند آمریکایی است و در ادامه گفت که دامادم از خانواده‌های شهید پرور امریکایی است!» آبان سال ۹۵ قرار به استخدام داماد حدادعادل در وزارت ارتباطات بود اما تابعیت آمریکایی مانع آن شد.

داماد آمریکایی حداد عادل سوژه تندروها شد /پشت پرده انتشار عکسی از راهپیمایی اربعین

در آن مقطع نوشته شد: «روح‌ا... رحمانی مدیر برنامه‌های سابق مایکروسافت و آمازون بعد از دو ماه فعالیت در وزارت ارتباطات به‌دلیل قانون مدیریت خدمات کشوری، از مدیرکلی دفتر امور نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری این وزارتخانه استعفا کرد.» از سوی دیگر نمی‌توان منکر پاسپورت آمریکایی آقای داماد شد باید دانست بر اساس آنچه خبرگزاری اصولگرای دانشجو منتشر کرده: «بخشی از متن سوگند شهروندی ایالات‌متحده که شخص را ملزوم به رعایت آن می‌کند: بدینوسیله سوگند می‌خورم کلا و تمامی وفاداری خود به هر پادشاه یا دولتمرد و دولت و حکومت و مملکتی که تاکنون شهروند آن بوده‌ام را طرد کرده! در برابر کلیه دشمنان داخلی و خارجی به دفاع و حمایت از قانون اساسی و قوانین ایالات‌متحده آمریکا پرداخته و به آن ایمان و وفاداری واقعی بورزم! هنگامی‌که قانونا لازم باشد برای دفاع از ایالات‌متحده تفنگ به دست خواهم گرفت!»

حضور داماد حدادعادل در راهپیمایی اربعین قابل تقدیر است و این حضور باید تبلیغ شود و نباید ایرادی به آن وارد دانست اما بستگان برخی دیگر از مسئولان هم به کربلا و مراسم اربعین رفتند اما چرا تنها تصویر داماد حدادعادل منتشر می‌شود؟

*تخریب حداد از سوی اصولگرایان

حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درصدد است لیست شورای فاتح اکثر کرسی‌های مجلس شود بنابراین نباید شبهه‌ای در میان باشد که به رای لیست اصولگرایان ضربه وارد کند. چند روز پیش متکی در قامت سخنگوی شورای وحدت گفت: «آقای بذرپاش، مجموعه آقای حداد و همین‌طور دوستان دیگر و مجموعه‌های دیگر همه با همدیگر بودند و در انتخابات ریاست جمهوری در یک جبهه کار می‌کردند. حتی در مجلس هم با یکدیگر بودند. الان زاویه‌هایی در دیدگاه‌هایشان به وجود آمده است.»

با توجه به اختلافاتی که متکی به آن اشاره کرد، بعید نیست طیف مقابل ائتلاف نیروهای انقلاب درصدد تخریب لیست این ائتلاف با بهانه داماد آمریکایی حدادعادل باشد پس لازم است تدابیری برای القای زندگی و منش ایرانی داماد آمریکایی و تعهد او به اسلام اندیشیده شود که یک راهش شاید انتشار تصویری از حضور او در مراسم اربعین است

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1812347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =