فیلم سینمایی «یه حبه قند» ساخته رضا میرکریمی چهارشنبه شب 11 آبان‌ماه برای مدیران مسئول مطبوعات، رسانه‌ها، سایت‌های خبری و اهالی مطبوعات در سینما آزادی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرآنلاین،‌ رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در این زمینه گفت: «در این برنامه که با همکاری فرهنگسرای رسانه انجام شده، مدیران مطبوعات و اهالی رسانه به تماشای فیلم «یه حبه قند» خواهند نشست.»
 
«یه حبه قند» ساعت 22 چهارشنبه برای اهالی رسانه نمایش داده می شود. این فیلم از 20 مهرماه اکران خود را در سینما‌ها آغاز کرده است و فروش این فیلم در تهران به مرز 300 میلیون تومان رسیده است.
 
«یه حبه قند» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی با فیلمنامه محمدرضا گوهری براساس طرحی از رضا میرکریمی و شادمهر راستین ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: «سکوت خانه باغی قدیمی و سرسبز با ورود مهمانانی در هم می‌شکند. چهار دختر این خانه به همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان پسندیده به یاری مادر شتافته‌اند. این اقامت برای خواهران و باجناق‌ها شاید دردسر باشد، ولی برای بچه‌ها تحقق یک آرزوی بزرگ است. تا اینکه…»
 
سعید پورصمیمی، رضا کیانیان، نگار جواهریان، پریوش نظریه، ریما رامین‌فر، سهیلا رضوی، شمسی فضل‌الهی، فرهاد اصلانی، نگار عابدی و هدایت هاشمی بازیگران این فیلم هستند.
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =