بازیگر زخم کاری: ساترا باید بپذیرد که نمایش خانگی با تلویزیون فرق دارد

«روی صحبتم با مسئولان عزیز ساترا است. امیدوارم که این حرف‌های من را با گارد و به عنوان یک نقد و حمله نشنوند. مسئولان محترم، باید بپذیرید که فضای نمایش خانگی با تلویزیون متفاوت است.»

امیر حسین هاشمی، بازیگر نقش «کریم» در فصل اول سریال زخم کاری که این روزها با برنامه «شب‌های مافیا؛ زودیاک» در شبکه نمایش خانگی حضور دارد، در گفتگو با خبرآنلاین، یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی حرفه ای خود را حضور در سریال «زخم کاری» دانست و گفت: زخم کاری با استقبال بی نظیری از سمت مخاطبان همراه شد و واکنش‌های خیلی خوبی را از سمت بینندگان، به همراه داشت. نقش من در این سریال نسبت به سایر نقش‌هایی که در کارهای آقای مهدویان داشتم، متفاوت بود و این باعث شد که در این سریال، متفاوت دیده شوم و فکر می‌کنم که نقش هم برای مردم جالب بود و دوستش داشتند.

وی از تجربه بازی در کنار «جواد عزتی» نیز گفت: من در سه_چهار پروژه در سینما و نمایش خانگی با جواد عزتی همکاری داشته‌ام و همیشه تا جایی که می‌تواند به پاتنرهایش کمک می‌کند. بسیار خوش انرژی است و همکاری با ایشان همیشه برایم لذت بخش بوده است.
وی در همین زمینه فضای کار در شبکه نمایش خانگی جذاب‌تر از باقی فضاهای نمایشی دانست و گفت: این جذابیت صرفا از نظر کیفیت نیست و از این نظر قابل توجه است که مخاطب باید انتخاب کند که می‌خواهد یک محصول را ببیند و مخاطبش باشد یا نه. طبیعتا نمایش خانگی در مقایسه با تلویزیون، آن وسعت مخاطب را ندارد اما به نظرم مخاطب خاص‌تر و ویژه‌تری دارد. یعنی مثل سینما، مخاطب با معیارهای خودش (چه معیارهای کیفی و چه انتخاب ژانر و...) انتخاب می‌کند چه سریال و برنامه‌ای را ببیند.
او درباره نظارت بر نمایش خانگی و اعمال محدودیت ها در این فضا نیز خاطرنشان کرد: ما در کشورمان از جهات مختلف، دچار محدودیت‌هایی برای کارکردن هستیم. من نمی‌گویم که وجود محدودیت‌ها صرفا مختص کشور ماست، همه جای دنیا محدودیت‌هایی دارد اما ما نباید کاری کنیم که فضای کار را برای هنرمندان و برنامه سازان و برای هر کسی که از این طریق کار و امرار معاش می‌کند، سخت کنیم.
وی افزود: روی صحبتم با مسئولان عزیز ساترا است. امیدوارم که این حرف‌های من را با گارد و به عنوان یک نقد و حمله نشنوند. مسئولان محترم، باید بپذیرید که فضای نمایش خانگی با تلویزیون متفاوت است.
هاشمی اضافه کرد: نباید منکر شد که قانون مهم است. ولی قانون‌ها باید با سلایق و اندیشه‌های مختلف عجین شود و نباید فقط یک بعد و یک طیف را شامل شود. امیدوارم مسئولین عزیز با تدابیر ویژه، فضای کار را برای هنرمندان و برنامه سازان کشور آسان کنند. در این صورت حتما نفعش برای مردم و کشور خواهد بود.
بازیگر فصل اول زخم کاری درباره حضورش در شب های مافیا؛ زودیاک نیز گفت: من بازی مافیا را در سال‌های دور، زمانی که مدرسه می‌رفتم با یک ورژن بسیار ساده‌تر با بچه‌ها بازی می‌کردیم و من یک حافظه‌ی دور از آن داشتم اما نه با این کیفیت و پیچیدگی.
وی افزود: این که تصمیم بگیرم در این مدیوم و برای تماشای مخاطب، بازی مافیا را انجام دهم، کمی برایم متفاوت و شاید با تردید بود اما احساس کردم بازی را بلدم و از آن لذت می‌برم و استقبال مخاطبان از این بازی را دیده بودم بنابراین ترجیح دادم که حضور در این گیم شو را تجربه کنم.
وی در همین زمینه اضافه کرد: ممکن است من خیلی جاها احساس کنم خوب بازی می‌کنم و خیلی جاها هم ممکن است احساس کنم به اصطلاح مافیا بازها، تبرم. موضوع این است که من تمام تلاشم را می‌کنم که بر اساس اصول، بازی را انجام دهم که اسمش را در بازی مافیا فکت می‌گذارند. سعی می‌کنم اگر اشتباه هم می‌کنم بر اساس فکتی که برای خودم دارم باشد. در این صورت به نظرم مخاطب از من آن اشتباه را می‌پذیرد زیرا آن‌ها هم در لحظات مختلف تصمیم‌گیری و بازی، خودشان را جای ما می‌گذارند.

بازیگر زخم کاری: ساترا باید بپذیرد که نمایش خانگی با تلویزیون فرق دارد

۵۷۵۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1815261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    1 1
    سینما خانگی فرهنگ مردم رو نابود کرد ریشه بسیاری از نابهنجاری های جامعه را باید در سینما خانگی جستجو کرد پایین آمدن سن مصرف دخانیات رواج آن بین دختران و زنان هرزگی بی بند باری ابتذال عادی کردن خیانت طلاق دروغ و ....