پشت پرده ادعاهای ضرغامی به دهه نود باز می‌گردد

به دنبال بازگشت الواح تاریخی به ایران، احمد جعفری چمازکتی، فعال رسانه‌ای نوشت: «چنانچه مجموعه شما، گزارشی از فرایند آزاد سازی الواح تاریخی را تسلیم ریاست جمهوری می کرد، تردیدی ندارم که آقای رئیسی در آن مصاحبه مطبوعاتی، از تلاش های دست اندرکاران این امر در دهه نود، قدردانی می کردند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عزت الله ضرغامی، با انتشار پیامی در ایکس(توییتر سابق) پیرو بازگرداندن الواح هخامنشی نوشت: «در فرودگاه هستم، قرار است از آقای رییس جمهور و سه هزار و ۵۰۶ لوح تاریخی مربوط به دوره هخامنشی که در هواپیمای ایشان است استقبال کنم. پیگیری‌های مستمر نتیجه داد و سرانجام ۹ صندوق، هر کدام به وزن ۷۵ کیلوگرم که شامل مجموعه‌ای ارزشمند از میراث فرهنگی و تمدنی کشور است از آمریکا تحویل گرفته شد.»

پیرو همین پیام، احمد جعفری چمازکتی، فعال رسانه‌ای با انتشار پیامی در ایکس نوشت: «جناب آقای ‎#مهندس_ضرغامی! بنده به عنوان کسی که بیش از سه دهه در حوزه رسانه فعال بوده، شهادت میدهم که اخلاقمداری و انصاف، از مشخصه های بارز جناب آقای ‎#ابراهیم_رئیسی است. چنانچه مجموعه شما، گزارشی از فرایند آزاد سازی الواح تاریخی را تسلیم ریاست جمهوری می کرد، تردیدی ندارم که آقای رئیسی در آن مصاحبه مطبوعاتی، از تلاش های دست اندرکاران این امر در دهه نود، قدردانی می کردند. مصادره تلاش های جمعی مجموعه نظام در آزادسازی ‎#سرمایه_های_معنوی و تمدنی ایران بزرگ به نفع خود، پیش از هر چیز، به جایگاه معنوی، مردمی و انقلابی جناب آقای رئیسی ضربه وارد خواهد کرد.بی توجهی به ظرافت های اخلاقی در امور سیاسی، خطوط قرمز ما با غربی ها در این حوزه را، کمرنگ می سازد و این خطای فاحش، با ‎#روح_انقلاب اسلامی در تضاد است.»

پشت پرده ادعاهای ضرغامی به دهه نود باز می‌گردد

۲۴۵۲۴۵ .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1816166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =