تایید خبر ناراحت‌کننده اینترمیامی درباره مسی

ورزش سه نوشت: لیونل مسی در بازی روز یکشنبه مقابل اورلاندوسیتی غایب خواهد بود.

لیونل مسی در بازی بعدی اینتر میامی در لیگ حرفه‌ای آمریکا که روز یکشنبه مقابل اورلاندوسیتی برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت. این مهاجم در بازی‌های مقدماتی جام جهانی با آرژانتین در قاره آمریکای جنوبی دچار آسیب دیدگی شده است.

با این حال، پس از از دست دادن شکست 5-2 این تیم مقابل آتالانتا، او در روز چهارشنبه مقابل تورنتو به بازی‌های لیگ آمریکا بازگشت اما تنها 37 دقیقه دوام آورد تا اینکه در نهایت تعویض شد.

هم تیمی سابق او در بارسلونا یعنی جوردی آلبا نیز زودتر تعویض شد و این دو بازیکن پیش از دربی مقابل اورلاندوسیتی، تحت نظر کادر پزشکی اینترمیامی هستند.

هر دو بازیکن تمرین روز جمعه را از دست دادند، تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، تایید می‌کند که آن‌ها در روز یکشنبه در دسترس نخواهند بود.

مارتینو گفت: "این آزاردهنده است. نمی‌دانم درد دارد یا نه. واقعاً نمی ‌وانم توضیح دهم زیرا این بیشتر یک موضوع پزشکی است، احتمالاً این موضوع او (مسی) را تا حدی آزار می‌دهد، از جمله از نظر روحی، که او نمی‌تواند آزادانه بازی کند."

مسی در 12 بازی برای اینترمیامی 11 گل به ثمر رسانده است و قهرمانی در مسابقات لیگزکاپ را با اینترمیامی به دست آورد. باید دید که آیا او می‌تواند قبل از بازی روز چهارشنبه مقابل هیوستون دوباره آماده شود یا خیر.

مارتینو پیش از این اصرار داشت که مسی و آلبا در صورت عدم آمادگی در فینال شرکت نخواهند کرد. از این رو، چند روز آینده برای تعیین در دسترس بودن آن‌ها در بازی 27 سپتامبر بسیار مهم خواهد بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1816333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =