بادزهای جدید شیائومی روی رقبا را کم می‌کند؟/ عکس

در کنار سری جدید شیائومی ردمی نوت 13، این شرکت همچنین هدفون‌های مقرون به صرفه ردمی بادز 5 TWS خود را معرفی کرد که اکنون برخی از ویژگی‌های درجه یک پرچمدار را ارائه می‌دهد و این یک گام بزرگ نسبت به نسل قبل است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قابل‌ توجه‌ترین ویژگی ردمی بادز 5 جدید حذف نویز 46 دسی بل است که می‌توانید آن را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که به صدای بیرون نیاز دارید، بین سه حالت حذف نویز و سه حالت شفافیت انتخاب کنید.

بادزهای جدید شیائومی روی رقبا را کم می‌کند؟/ عکس

حذف نویز برای تماس ها نیز کار می‌کند و شیائومی یک الگوریتم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به بازار عرضه می‌کند که به دو میکروفون حذف کننده نویز کمک می‌کند. کیفیت صدا نیز بهبود یافته است زیرا این مجموعه دارای یک سیم پیچ دقیق طولانی و درایورهای 12.4 میلی‌متری با دیافراگم و پوشش تیتانیوم است. عمر باتری یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته Buds 5 است. با توجه به قاب شارژ، این جفت می‌تواند 40 ساعت زمان پخش داشته باشد، در حالی که یک راه‌حل شارژ سریع به شما امکان می‌دهد تنها با پنج دقیقه شارژ به مدت دو ساعت استفاده کنید.

بادزهای جدید شیائومی روی رقبا را کم می‌کند؟/ عکس

ردمی بادز 5 طراحی جدید و ارگونومیک تری را ارائه می‌دهد و نسخه ویژه بادز 5 با همکاری شرکت پوشاک AAPE توسعه یافته است. البته، این اعلامیه برای بازار چین در نظر گرفته شده است، اما انتظار می‌رود که این جفت آن را در خارج از کشور نیز تولید کنند. قیمت نسخه استاندارد فقط 199 یوان یعنی 27 دلار است، در حالی که نسخه AAPE 299 یوان معادل با 40 دلار قیمت گذاری شده است.

بادزهای جدید شیائومی روی رقبا را کم می‌کند؟/ عکس

منبع: gsmarena

227323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1816481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =