۱ نفر
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
بازداشت مامور قلابی

ایسنا نوشت: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری جوانی ۲۱ ساله که با معرفی خود به عنوان مامور اقدام به اخاذی از مردم کرده بود، خبر داد.

سردار محمد معظمی گودرزی در این باره گفت: چندی پیش یکی از شهروندان به کلانتری ۱۰۶ نامجو مراجعه و اعلام کرد از سوی یک نفر با عنوان مامور در خیابان شیخ صفی مورد اخاذی واقع شده است، در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری نامجو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران تحقیقات میدانی را آغاز کردند، گفت: ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات متهم و ساعات حضور وی را مورد شناسایی قراردادند. در ادامه تیمی از ماموران به محل مورد نظر مراجعه و اقدام به گشت‌زنی کردند تا اینکه مدتی بعد متهم را با همان مشخصات اعلامی در حال ارتکاب جرم و اخاذی از شهروندی دیگر در پارک مشاهده کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به عملیات ماموران برای دستگیری متهم گفت: ماموران سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مامور قلابی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از لوازم همراه این فرد کارت شناسایی جعلی و تجهیزات پلیسی را نیز کشف و ضبط کردند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه متهم ۲۱ سال سن داشت، گفت: این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که درجریان آن به جرم خود و اخاذی از شهروندان در پوشش مامور پلیس در محله نامجو اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون شش نفر از مالباختگان این مامور قلابی به کلانتری مراجعه و متهم را مورد شناسایی قرارداده‌اند، اظهارکرد: برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات ماموران برای برای کشف دیگر جرائم احتمالی ارتکابی از سوی این فرد و نیز شناسایی دیگر مالباختگان در حال انجام است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1816725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =