میزبانی آستان قدس رضوی از زائران امام عسکری(ع) با ۷۰ خادم و ۱۲۰ هزار غذای متبرک

با دستور تولیت آستان قدس رضوی، ۷۰ خادم آستان حضرت رضا(ع) عازم شهر سامرا شده‌اند تا شام شهادت امام عسکری(ع) میزبان زائران حرم مطهر این امام همام باشند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، معاون اماکن‌ متبرکه حرم مطهر رضوی با اعلام این خبر را اعلام و اظهار کرد: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی، ۷۰ خدمه آستان مقدس رضوی به حرم امام حسن عسکری(ع) در سامرا مشرف شده‌اند و به مدت چهار شب، تا شام شهادت ایشان به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

امین بهنام افزود: در راستای این خدمت‌رسانی، طی مدت چهار روزه حضور خادمان رضوی در سامرا، ۱۲۰ هزار وعده غذایی در سه وعده صبحانه، نهار و شام بین عزادارانی که به حرمین عسکریین مشرف می‌شوند توزیع می‌شود.

بهنام ادامه داد: بیشتر زائرانی که در این ایام در شهر سامرا حضور دارند، عراقی هستند و برخی از زائران نیز با پای پیاده از سمت بغداد به طرف حرم سامرا در حرکتند تا در شب شهادت امام یازدهم شیعیان برای عرض تسلیت به محضر امام زمان (عج)، خود را به حرم این امام همام برسانند.

وی به استقبال گسترده‌ زائران از موکب خدمت‌رسانی حضرت رضا(ع) در شهر سامرا اشاره کرد و افزود: با توجه به نام‌ حضرت رضا(ع) و متبرک بودن پذیرایی‌ها به نام ایشان، زائران عراقی تمایل بسیاری به دریافت این متبرکات دارند و به هر میزان ممکن که از آن بهره‌مند شوند، قدردان خادمان رضوی هستند.

معاون اماکن‌ متبرکه حرم مطهر رضوی تصریح کرد: خادمان بارگاه منور حضرت رضا(ع) تا شام شهادت امام حسن عسکری(ع) در شهر سامرا مستقر هستند و خدمت رسان زائران خواهند بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1816989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =