دستگیری سارق به عنف از رانندگان تاکسی های اینترنتی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری سارق به عنف، که از رانندگان تاکسی های اینترنتی سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،سرهنگ "علی تابش فرد "فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر سرقت به عنف و زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستورکار تیمی مأموران انتظامی کلانتری۱۱ شهرکرد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مأموران مشخص شد فردی ابتدا با گوشی و سیم کارت های سرقتی تاکسی اینترنتی کرایه کرده و در مسیر تردد با خوراندن نوشیدنی های خواب آور اقدام به سرقت از راننده خودرو می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد اظهار داشت: بلافاصله اقدامات پلیسی- اطلاعاتی مأموران در زمینه شناسایی سارق آغاز و با تلاش چندین روزه در نهایت هویت وی که از سارقان سابقه دار و حرفه ای در مشهد بوده است شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق بسیار حرفه ای عمل کرده و دائما در حال نقل مکان بوده، تصریح کرد: در ادامه پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی تحرکات متهم، در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه قبل از اقدام به سرقت دستگیر و به یگان دلالت داده شد.

سرهنگ تابش فرد با بیان اینکه سارق تاکنون به ۳ فقره زورگیری و یک فقره سرقت منزل در مشهد و ۶ فقره سرقت به عنف از رانندگان خودروهای تاکسیهای اینترنتی نظیر اسنپ و ماکسیم و تپ سی با این شیوه اقرار کرده است، یادآور شد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و نتایج آن در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با سارقان و برهم زنندگان آرامش مردم قاطع برخورد کرده و در بحث امنیت شهر با احد الناسی تعارف ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1817333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =