پسر و دختر رودانی در استخر کشاورزی غرق شدند

دو کودک روستای جم انبه بخش جغین رودان در استخر کشاورزی غرق شدند.

صبح ساحل نوشت: فاطمه زهرا کوهی باز 8 ساله و محمدحسین رحیمی 7ساله که همسایه هم بودند هنگام بازی و به‌دوراز چشمان خانواده، وارد استخری به عمق حدود 2 متر شدند. آن‌ها عصر سه‌شنبه گذشته به علت عدم آگاهی از عمق آب و آشنا نبودن به فنون شنا جان خود را از دست دادند و خانواده‌هایشان داغدار شده‌اند.

بعدازظهر تلخ

فاطمه زهرا و محمدحسین پس از برگشت ازمدرسه و استراحت، خواستند دنبال خانواده خود به محل کار آن‌ها در باغی بروند، دختر دنبال مادر و پسر به همراه خواهرش راهی باغ موردنظر شدند. آن‌ها در آنجا مشغول بازی شدند که دقایقی بعد خسته و به سمت خانه راه افتادند. امیرحسین دوچرخه‌اش را اطراف منزل گذاشت و همراه با فاطمه زهرا به درون باغ استخردارهمسایه رفتند. در آنجا پس از بازیگوشی وارد استخر با عمق حدود 2متری شدند اما نتوانستند ازآنجا خارج شوند.

دهیار روستای بجگوئیه در دهستان جغین شمالی بخش جغین در خصوص این حادثه گفت: ساعت حوالی 17 سه‌شنبه گذشته 4 مهرماه،مادر فاطمه زهرا پس از برگشتن به خانه متوجه شد که دخترش نیست، دوباره به سمت باغ رفت و از خواهر محمدحسین که هنوز در آنجا مشغول انجام امور باغی و جمع‌آوری خرماها بود جویای دخترش شد، او هم بیان داشت که مدتی است به سمت خانه رفتند.غلامحسین عزیزی ادامه داد: آن‌ها با تصور اینکه شاید بچه‌ها به باغ مجاور رفته باشند با صاحب باغ هماهنگ کردند و با او اطراف را گشتند ناگهان چشمانشان به بدن غرق‌شده کودکان در استخر یک متر و 70 سانتی‌متری افتاد. وی افزود:با کمک اهالی پیکر دختر و پسر از آب‌ بیرون کشیده شد و به درمانگاه روستا انتقال یافت کادر درمان پس از معاینه بیان داشتند که این دو کودک دقایقی پیش جان سپرده بودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1818193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =