فارس نوشت:

نشست غیرمنتظره محمود احمدی‌نژاد با برخی اعضای ستاد انتخاباتیش، در غیاب حماسه‌سازان اصلی گفتمان سوم تیر و 22 خرداد، صبح امروز در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد. به دلیل ممانعت از حضور رسانه‌ها، بخش‌هایی از سخنان وی به نقل از منابع آگاه حاضر در این نشست به همراه حواشی آن از نظرتان می‌گذرد؛
* به گفته یکی از حضار، برخی از اعضای دفتر مشایی از دو هفته پیش به صورت گزینشی از برخی اعضای ستاد‌های احمدی‌نژاد برای حضور در این نشست، دعوت کرده‌اند چراکه شماری زیادی از حامیان و اعضا و روسای انتخاباتی دیروز دولت امروز بیش از آنکه حامی یک جانبه دولت باشند، حامی جریان خدمت در دولت و منتقد جدی جریان انحرافی و نفوذ کرده در این قوه به شمار می‌روند.
 * این نشست غیر منتظره با حضور احمدی‌نژاد و هواداران دولت، مانند سایر نشست‌ها نیست که یک طرف بگوید و طرف مقابل بشنود بلکه این نشست، شبه میزگرد پرسش و پاسخی با حضور رئیس جمهور و مجتبی ثمره هاشمی، مریم مجتهد زاده، محمد جعفر بهداد و مسعود زریبافان است. البته در این مراسم برخی دیگر از چهره‌های دولتی و 2 میهمان ویژه ورزشی نیز حضور دارند؛ علی اکبر جوانفکر، عباس امیری فر، ابوالحسن فقیه، محمدحسن صالحی مرام، محمد شیخان و ... از دولتی‌ها و حمید سوریان و یوسف کرمی هم از جمله ورزشی‌های این نشست هستند.
* احمدی‌نژاد در بخشی از سخنان 2 ساعته خود با هواداران امروزش، گرچه مشایی، بقایی، رحیمی را در کنار خود ندارد اما دفاع تمام قدی از آنها می‌کند و قریب به این مضامین می‌گوید که هرکجا که خواستیم حرفی بزنیم گفتند مشایی پشت سر قضیه است و به او حمله کردند و سپس نوبت به رحیمی، بقایی و ثمره مظلوم رسید. به ما انگ بهایی و حجتیه بودن می‌زنند در حالی که حجتیه دشمن بهائیت است و این‌ها چگونه این دو را با هم جمع می‌کنند؟ اول به ما گفتند رمال. بعد که رمال‌ها را گرفتند، معلوم شد که رمال‌ها و سیاسیون همدیگر را می‌شناسند ولی جالب این بود که ما این رمال‌ها را نمی‌شناختیم.
*رئیس جمهور در جای دیگری از سخنانش نزدیک به این جملات را می‌گوید: خدمت آقا گزارش خلاف واقع می‌بردند. من خدمت رهبری رسیدم و توضیح دادم، بگردند اگر یک ریال دزدی در دولت پیدا کردند بنده در تلویزیون حاضر شده و می‌گویم به‌خاطر اینکه به درد مردم نمی‌خورم استعفا می‌دهم.
* در شعبه دزدی شده اما قائم مقام بانک مرکزی را زندانی می‌کنند؛ این فرد چه گناهی کرده است؟ مدیر که در جزئیات دخالت و از آن خبری ندارد. به قائم مقام بانک مرکزی پس از دستگیری می‌گویند اگر بگویی که کار مشایی بوده تو را آزاد می‌کنیم اما وی در پاسخ می‌گوید آن فرد بی گناه است.
*  به ما گفتند که مشایی به برخی ائمه جماعات کمک کرده و به دنبال آن، ائمه جماعات آن مبالغ را برگردانند که اشتباه کردند، بنده با صراحت اعلام می‌کنم من آن مبالغ را داده بودم چراکه بالاخره مسجد، منطقه و مردم خرج دارند و ...
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد AE ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    75 14
    جناب آقای زئیس جمهور اگر از عواقب افشاگری نمیترسیدم با سند و مدرک و در حضور قرآن مجید رقمهای نجومی سو استفاده شده توسط معاون اولتان زمان حضورشان در کردستان را بیان میکردم
  • مراد A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
    5 17
    رییس جمهور محبوب ضمن عرض سلام و خسته نباشید .باید به خدمتتان عرض کنم بنده به عنوان یک شهروند ایرانی که در میان آحاد مردم هستم واز نزدیک با افکار واقعی و نیز مشکلاتشان آشنایی کامل دارم. در همین راستا مطمین هستم که جنابعالی و اطرافیان زحمتکشتان را اکثریت به اتفاق جمعیت ایران دوستتان دارند و امید و آرزو دارند به یاری خدا چهره واقعی اسلام که بر اساس مهربانی و لطافت و حامی پا برهنگان و مستعضفان است هر چه بیشتر از پیشتر به نمایش گذاشته و پرچمدار عدالت و آزادی در داخل میهن پهناورمان باشید. و الگوی باشید از سر زمین کهن و تمدن ساز ایران. به تمامی جهان.
  • مراد A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
    3 9
    به نظر بنده .نظر این آقا در باره سو استفاده توسط معاون اول محترمتان صرفا خیالی بیش نیست زیرا به قول خودشان اگر از عواقب افشاگری میترسند لااقل این اسناد و مدارک خویش را در حضور قران و....به خدمت شما میاوردند ما (ملت)هم شمارا بهتر میشناسیم که اگر گفته های نامبرده حقیقت داشت جنابعالی شدیدترین بر خوردی را باهر خاطی دارید و با آن نیز حتما بر خورد میکردین.امیدوارم یک عده دانسته یا ندانسته میان چرخ حرکت این قطاری که به سوی قلعه های انسانیت و آزادی در حرکت است سنگ اندازی نکنند.به این آقا یا خانمی که چنین مطلبی (افترا) را در مورد معاون اولتان نوشتند باید گفت که سنگ بزرگ نشانه نزدن است و.... از خداوند هستی بخش جهان به آنهای که خودشان را دانا و بینا میدانند در حالی که بر خلاف آن است آرزوی چشمان بصیرت و