۷۵ نفر
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
خداحافظی با آیفون برای همیشه؟

دیجیاتو نوشت: درحالی که بعضی از فعالین بازار موبایل در یک ماه اخیر از احتمال رجیستری آیفون ۱۵ می‌گفتند، به نظر می‌رسد چنین خبری نیست و آیفون ۱۵ هم قرار است به سرنوشت آیفون ۱۴ دچار شود.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خواستار برخورد با عرضه آیفون ۱۴ و ۱۵ شد. این برخورد در استای ممنوعیت واردات تجاری، مسافری و پستی آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ است.

به تازگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بخشنامه‌ای به دبیر کمیسیون نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان تهران صادر کرده که بر این اساس برخورد با عرضه ایفون ۱۴-۱۵ باتوجه به عدم واردات قانونی این دو مدل از برند آیفون در تمام رویه‌های تجاری و مسافری و پستی در دستور کار قرار بگیرد.

در این بخشنامه به برخورد با دانگل‌های آیکاس هم اشاره شده است. این دانگل‌ها وسیله‌ای است که دارندگان آیفون ۱۴ و ۱۵ با استفاده از آن‌ها، می‌توانند از شبکه‌های ارتباطی آنتن دریافت کنند و بدون نیاز به ثبت موبایل خود در شبکه کشور (رجیستری) با دیگران تماس برقرار کنند.

بهمن سال ۱۴۰۱ ابلاغیه‌ای از سوی مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران صادر و ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی ممنوع اعلام شد.

در این بخشنامه آمده است از تاریخ ۱۴۰۱.۱۲.۱ گوشی تلفن همراه با نشان تجاری اپل مدل ۱۴ و کلیه مدل‌های بعد از آن جزو لیست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور نیست.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1821373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 47
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    خسته نباشید ...