سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)هفته فراجا را تبریک گفت

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور اطلاعیه به مناسبت هفته فراجا، ایثارگری ومجاهدت های کارکنان خدوم انتظامی را گرامیداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، متن اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت هفته فراجا به شرح ذیل است:

امروز نیروی انتظامی در کشور ما به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) برای مردم ، در کنار مردم و پشتیبان مردم است.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا به کارکنان خدوم نیروی انتظامی، که امسال مزین به شعار"شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار" می باشد، یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه امنیت را گرامی می داریم و باتبریک ایام ربیع الاول و میلاد باسعادت رسول مهربانی ها حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، توانایی های فرزندان ملت در نیروی انتظامی را آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانیم.

هم افزایی نیروهای مسلح و پلیس مؤمن، هوشمند و مقتدر، در سایه رهبری های داهیانه فرمانده معظم کل قوا و پشتیبانی و حمایت مردم بصیر، فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنه، ضامن امنیت جامعه است.

ضمن گرامیداشت ایثارگری و مجاهدت های کارکنان خدوم انتظامی، موفقیت این عزیزان در راستای خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایت و احساس امنیت در آحاد جامعه را از درگاه حضرت حق تحت عنایات قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و رهبری نایب امام زمان خواستاریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1821799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =