روز جمعه 14 آبان گالری محسن میزبان چهارمین اجرا و چیدمان امیرمعبد با عنوان «کشتزار» بود؛ اجرایی که داستان جالبی پیدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در این اجرا امیرمعبد، نمایش محکوم به اعدام را پیش روی مخاطبان اجرا کرد و درطول این اجرا و چیدمان در حیاط گالری محسن، او به صورت نمایشی خودش را دار زد.
موضوع این اجرا موجب شد که همسایه های این گالری که ازهمه جا بی خبربودند، نسبت به جان یک انسان احساس مسولیت کنند و به پلیس 110 و نیروی انتظامی زنگ بزند وآن​ها را در جریان یک اعدام و یا شایدم یک خودکشی دریکی از گالری​های تهران بگذارند.
اما وقتی که پلیس 110 از راه رسید؛ دیگراجرا به پایان رسیده بود و رسول اف مدیر گالری و کسانی که این اجرا را ازنزدیک دیده بودند، پلیس را مجاب کردند که این اعدام  یک اجرا و چیدمان بوده و درعالم واقع اعدام و یا خودکشی رخ نداده است؛ بدون آنکه مشکلی برای کسی پیش بیاد همه سو تفاهم​ها برطرف شد و پلیس 110 محل گالری را ترک کرد.
امیرمعبد یکی ازهنرمندان مجسمه سازاست که درسال های گذشته بخش عمده کارش را روی اجرا و چیدمان گذاشته است. او دریک سال گذشته چهاراجرا و چیدمان درگالری محسن و طراحان آزاد برپا کرده که با استقبال خوبی روبرو شده است.
سومین اجرای امیرمعبد «بیا نوازشم کن» اثر«کریس بردن» بود که درگالری طراحان آزاد برگزارشد. دراین اجرا امیرمعبد به تماشاگران یک تفنگ‌بادی ‌داد تا به خودش شلیک کنند. امیرمعبد بر روی سرش حفاظی گذاشته بود و درسیبل هدف قرار گرفته بود. تماشاگران سه دسته واکنش از خود بروز دادند.
گروهی از شرکت کنندگان دراین اجرا به حرف امیر معبد گوش و به او شلیک کردند، دسته دوم کسانی بودند که به او شلیک نکردند و به او گفتند که نمی تواند. سومین واکنش مربوط به کسی بود که به جای شلیک به امیر معبد تفنگ را شکست و همین کارش باعث پایان اجرا شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • !!!!!!!!!!!! IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    1 3
    آخه اعدامم شد هنر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • سمانه IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    2 0
    خوبه مردم يه و اكنشي نشون دادن و مثل جريان قتل سعادت آباد فيلمبرداري نكردن!