نمایشگاه خوشنویسی "طلیعه مهر" افتتاح شد

نمایشگاه خوشنویسی "طلیعه مهر" در آستانه روز ملی خوشنویسی در مراسمی با حضور فرماندار سمنان و نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در مجتمع فرهنگی هنری کومش گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در این نمایشگاه که در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان دائر شده است قریب 70 تابلوی خوشنویسی از آثار استادان و خوشنویسان انجمن خوشنویسی سمنان در معرض دید علاقه مندان بهاین هنر قرار گرفته است.

نمایشگاه خوشنویسی طلیعه مهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برپا شده است و دوستداران هنر خوشنیسی می توانند تا 23 مهر عصرها از ساعت 17 تا 20 برای بازید از این نمایشگاه به مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان مراجعه نمایند.

آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی "طلیعه مهر" با حضور جمع کثیری از هنرمندان و قشرهای علاقه مند به خوشنویسی در سالن تئاتر شهر این مجتمع برگزار شد و حسن آبیار یکی از اعضای هیات مدیره انجمن خوشنویسان سمنان در گزارشی به بیان قدمت یک هزار ساله این هنر و فعالیت های انجمن خوشنویسان سمنان پرداخت.

اجرای موسیقی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

علی حافظی نسبت، رییس انجمن خوشنویسان سمنان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: انجمن سمنان هم اکنون 100 هنرجو را تحت پوشش برنامه های آموزشی دارد.

وی، شمار اعضای انجمن خوشنویسان سمنان را نیز 91 نفر بیان کرد و افزود: انجمن سمنان دارای چهار استاد خوشنویسی و 15 نفر فوق ممتاز است.

بیست و یکم مهر در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی خوشنویسی نامگذاری شده است و انجمن خوشنویسان سمنان به این مناسبت در هفته جاری برنامه های مختلفی در دست اجرا دارد.

نمایشگاه خوشنویسی "طلیعه مهر" افتتاح شد46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1822470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =