فولاد هرمزگان پرچمدار عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در کشور است

اعضای تیم فوتبال فولاد هرمزگان با هدف آشنایی با دستاوردهای شرکت و شرایط تولید، از خطوط تولید بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در این بازدید کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به حمایت همه‌جانبه مدیران ارشد این شرکت از فعالیت‌های ورزشی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، هدف از این بازدید، آشنایی بازیکنان فوتبال با صنعت فولاد و شرایط سخت تولید در آب و هوای استان هرمزگان دانست و گفت : فولاد هرمزگان یکی از چندین باشگاه بزرگ ورزشی کشور به شمار می‌رود و طی سه سال اخیر، برنامه‌ریزی مدونی در حوزه ورزش داشت که خوشبختانه نمره قابل قبولی به دست آورده است.


وی بیان داشت : بیش از هزار ورزشکار با شرکت فولاد هرمزگان قرارداد حرفه‌ای ورزشکاری در چندین رشته متفاوت و در رده‌های سنی مختلف دارند و سرمایه‌گذاری فولاد هرمزگان برای ورزش با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت و توجه به امر سلامت مردم و شادی‌ آفرینی صورت گرفته و فولاد هرمزگان پرچمدار عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در کشور است.


کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت : امیدوار هستیم طبق برنامه‌ریزی انجام شده با تلاش بازیکنان، کادرفنی، مدیریت امور ورزش و همه دست‌اندرکاران فوتبال، طی سه سال آتی بتوانیم به آرزوی چندین ساله مردم استان هرمزگان و شهر بندرعباس جامه عمل بپوشانیم و به لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر صعود کنیم.


رضا صفریان، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان هم گفت : با توجه به تغییراتی که در کادرفنی رخ داد و نتایجی که حاصل شد، موج جدیدی از امید در شرکت فولاد هرمزگان و استان هرمزگان مشاهده شده است و نتیجه برنامه‌ریزی‌هایی بوده که معاونت منابع انسانی و مدیریت امور ورزش صورت داده‌اند.


وی بیان داشت: تغییر کادرفنی تحول مثبتی را در تیم به وجود آورده است و به زعم کارشناسان، تیم خوب و یک‌دستی را در اختیار داریم.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان گفت: نقش تیم فوتبال فولاد هرمزگان در امیدآفرینی کمتر از تولید نیست. البته توقع از تیم فوتبال فولاد هرمزگان بسیار بالا بوده و یک استان به این تیم دل بسته است. امیدوار هستیم که تیم فوتبال پله‌های موفقیت را با سرعت بپیماید و به لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر کشور صعود کند.


مهدی کریمیان، سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان هم گفت: خود را مدیون زحمات و تلاش های کارگران شرکت فولاد هرمزگان می دانیم.


وی بیان داشت؛ تیم فوتبال از سه ماه قبل با یک برنامه‌ ریزی اصولی، کادر فنی و کارگروه مناسب را تشکیل دادیم و اقدام به جذب بازیکن کردیم. بازیکنان تیم فوتبال از بهترین‌هایی هستند که توانستیم آن‌ها جذب کنیم و از ظرفیت نیروهای بومی، غیر بومی و پایه بهره گرفتیم.


سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان اظهار داشت: از دو ماه قبل سه اردوی تدارکاتی در در شهرهای بروجرد، شیراز و تهران با بیش از ۱۰ بازی تدارکاتی برگزار کردیم.


وی گفت: بازدید از کارخانه برای اعضای تیم بسیار حائز اهمیت بود و اعضای تیم مشاهده کردند که کارگران و زحمت کشان عرصه تولید در شرکت فولاد هرمزگان در چه شرایطی فعالیت می‌کنند تا چرخ کارخانه و اقتصاد کشور به خوبی بچرخد. بازدید از کارخانه اعضای تیم را بیشتر ترغیب کرده است تا همچون شرکت فولاد هرمزگان که در صنعت پیشرو و رکورددار است، تیم فوتبال نیز در عرصه ورزش رکورددار باشد و بتواند در پایان فصل صعود به لیگ یک را جشن بگیریم. در این بازدید از لباس فصل جدید فولاد هرمزگان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1823289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =