ضرورت همکاری اتحادیه و صنف مشاورین املاک در راستای احقاق حقوق مردم

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال وبختیاری خواستار همکاری هرچه بیشتر اتحادیه و صنف مشاورین املاک در راستای احقاق حقوق مردم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه گردهمایی بزرگ فعالین و اعضاء اتحادیه مشاورین املاک استان اظهار کرد: در راستای اجرای دستور ریاست محترم جمهور و اجرای مصوبه شورای عالی مسکن، ساماندهی بازار مسکن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس چند مرحله بازدید و سرکشی دفاتر مشاورین املاک در استان انجام و در مواردی برخورد و پلمپ صورت گرفت و تعدادی هم مورد تشویق قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری این نشست را با هدف تبادل نظر و آشنایی هرچه بیشتر با دستورالعمل اجرایی کنترل بازار املاک و مستغلات و پیشگیری از تکرار تخلفات احتمالی صنف مشاورین املاک و همچنین احقاق حقوق مردم عنوان کرد و ادامه داد: این نشست با حضور ۳۰۰ نفر از فعالین و اعضاء اتحادیه مشاورین املاک و اعضای کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات شامل معاون دادستان استان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مدیرکل صنعت استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی، رییس اتاق اصناف و راه و شهرسازی به عنوان دبیر کارگروه برگزار شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در حقوق عامه نیز با تأکید بر برخورد با دفاتر املاک متخلف گفت:‌ فعالان حوزه مشاوران املاک در این استان براساس مقررات، رعایت احوال مردم در معاملات را داشته باشند.

یاسر کریمی اظهار کرد: با توجه به بی‌نظمی‌ها در حوزه املاک و مسکن و گلایه‌مندی مردم از سوءفعالیت برخی مشاوران املاک، کارگروهی تشکیل شده است که براساس آن دادستان وظیفه دارد براساس مقررات نسبت به پلمب مدت‌دار واحدهای صنفی متخلف اقدام کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1824584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =