خدا کند پروین زود خوب شود/الان وقت انتقاد از قلعه‌نویی نیست

پیشکسوت استقلال برای علی پروین آرزوی سلامتی کرد.

ایمان گودرزی؛ با وجود اینکه خطیر و نکونام توسط پیشکسوتان این تیم آتش بس کردند، اما همچنان تیرهای ترکش اختلاف این دونفر که کاملاً مشخص بود صلح‌شان مصلحتی و صوری است به بدنه استقلال می‌خورد. روز جمعه در همین راستا نامه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد حتی در هیأت مدیره استقلال نامه برکناری نکونام را نوشته بودند، اما خیلی زود خطیر با رسانه رسمی باشگاه استقلال مصاحبه کرد و مدعی شد که نامه اصلاً صحت نداشته و یک عده قصد تخریب باشگاه استقلال را دارند! اما نزدیکان باشگاه استقلال به این نکته اشاره می‌کنند که صلح مدیرعامل و سرمربی استقلال مصلحتی است و معلوم نیست چه زمانی دوباره آتش اختلافات زبانه بکشد. فعلاً استقلال با توجه به نتیجه‌ای که آورده و صدرنشین است روزهای به ظاهر آرامی را پشت سر می‌گذارد. با توجه به اینکه حسن روشن یکی از پیشکسوتانی بود که پیش‌قدم شد تا نکونام و خطیر را آشتی دهد به سراغ او رفتیم تا در خصوص اختلافاتی که هنوز بین مربی و مدیرعامل استقلال پایان نیافته است با او هم‌کلام شویم.

از آنجایی که در فیفا دی هستیم، با تیم ملی شروع کنیم، ارزیابی شما از بازی ایران با اردن چه بود؟

بازی بدی نبود. بالاخره تیم ملی باید حریف تدارکاتی داشته باشد و مجبوراست که با تیم‌هایی مثل اردن بازی کند. امیدوارم ملی‌پوشان کشورمان همیشه موفق شوند.

انتقاد از آقای قلعه نویی و تیم ملی را در این برهه از زمان درست می‌دانید؟

به نظر من نه درست نیست،فعلا وقت انتقاد از قلعه نویی و تیم ملی نیست و باید از تیم حمایت شود تا نتیجه بگیرد و بتواند هواداران را خوشحال کند

در چند روز گذشته انتشار نامه‌ای از باشگاه خبر ساز شد، نظر شما در این مورد چیست؟

دروغ عروس همه بدی‌ها است. دراین مقطع فقط این جواب را برای سؤال شما دارم.

شما در جلسه آشتی کنان خطیر و نکونام حضور داشتید، این صلح را واقعی می دانید یا نمایشی؟

سوء‌تفاهمی پیش آمده بود، دو طرف داشتند راست می‌گفتند. نکونام می‌گفت بازیکن انتخاب کردم خطیر قبول نکرده، خطیر هم می‌گفت بازیکن پیشنهادی من را نکونام قبول نکرده است.

خب باید در چنین شرایطی چه کار کرد؟
پیشنهاد ما تشکیل کمیته فنی بود تا طرفین حرف‌های‌شان را به کمیته فنی بزنند و در نهایت آنها تصمیم بگیرند

خدا کند پروین زود خوب شود/الان وقت انتقاد از قلعه‌نویی نیست

اما هنوز کمیته فنی تشکیل نشده و پیش از این نشان داده کمیته فنی نقشی در تصمیم‌گیری استقلال ندارد!
به من پیشنهاد شد که رئیس سازمان فوتبال استقلال شوم و با مشورت پیشکسوتان به آکادمی و سازمان فوتبال استقلال کمک کنم اما نپذیرفتم

چرا؟
چون من گفتم سامره شایسته سرپرستی استقلال نیست اما خطیر گفت سامره دوست صمیمی من است و نمی‌توانم کنارش بگذارم. من هم گفتم اگر اینطور است من هم مسئولیتی قبول نمی‌کنم. آقای خطیر نمی‌تواند با رفیق بازی و راضی نگه داشتن دوست‌هایش تیمداری کند. البته ایشان در همین مسأله هم تناقض‌گویی داشتند.


چطور؟
گفتم چرا سامره را سرپرست استقلال کردی؟ گفت: «انتخاب نکونام بود.» بعد که نکونام گفت انتخاب من نبوده است، گفت که حجت کریمی انتخابش کرده است!


پس قبل از این حرف‌ها که ایشان گفته بود سامره دوستم هست و نمی‌توانم کنارش بگذارم!
حرف من هم همین است شما نگاه کنید چقدر تناقض‌گویی وجود دارد. باز هم اگر می‌گفت سامره مدیر است و به خاطر مدیر بودنش نمی‌توانم کنارش بگذارم حرفی نبود. می‌گوید بهترین دوستم است و نمی‌توانم کنارش بگذارم.


اینطور که شما صحبت می‌کنید بحث اختلافات و مسائلی از این قبیل در استقلال ریشه‌ای‌تر از این حرف‌ها است.
به هرحال همان‌طور که توضیح دادم این مشکل وجود دارد و این مسائلی است که ما متوجه شدیم. به شما درابتدای صحبتم گفتم دروغ عروس همه بدی‌ها است فکرکنم تمام حرف‌هایم را در یک جمله گفتم


آقای علی پروین این روزها در بستر بیماری هستند، به دوست قدیمی سر زدید؟
قراراست با چند نفر از پیشکسوتان استقلال به عیادت ایشان برویم. به شخصه آرزو می‌کنم هر چه سریع‌تر ایشان خوب شوند چون به آقای پروین ارادت دارم.


پیش بینی شما از بازی با هوادار چیست؟
امیدوارم استقلال نتیجه بگیرد. اما چیزی که من از جلسات فهمیدم این است که مدیریت کلان باشگاه دوست ندارد تیم استقلال موفق باشد!

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1824908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =