روایت مرحوم هاشمی رفسنجانی از دیدار مشترک با سیدمحمد خاتمی و رهبر انقلاب/ انفجار انبار مهمات پادگان لشکر ۷۷ تا نیمه‌شب ادامه داشت

خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی‌رفسنجانی روز چهارم آبان از دید و بازدید عید مبعث، ادامه مناقشه اسراییل و فلسطین و یک انفجار در انبار مهمات نوشته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر هاشمی رفسنجانی نوشت: برای مراسم عید مبعث، به دفتر رهبری رفتم. آقای خاتمی [رئیس‌جمهور]، چند جمله‌ای تبریک گفت و رهبری هم صحبت‌ کوتاهی داشتند؛ خشک و بی‌رونق بود. سری به دفترم زدم و گفتم به هریک از دفتریان و پاسداران، پنج هزار تومان عیدی بدهند.

خاتمی، غربی ها را ناامید کرد /ترس شدید آمریکا را فراگرفته است /مهدی برای فروش گاز به کویت رفته بود اما...

ولایتی به خاطر حضور سیدمحمد خاتمی نامزد انتخابات نشد/ ربوده شدن یک هواپیمای عربستانی با ۹۵ مسافر

به خانه آمدیم. تا شب، وقت به مطالعه و استراحت و دیدن اقوام گذشت. بیشتر وقت به مطالعه کتاب «جهان در عصر بعثت» صرف شد. اعلام شد که انفجار انبار مهمات پادگان لشکر ۷۷ تا نیمه‌شب ادامه داشته و تلفات جانی نداده؛ گرچه شایعاتی هم درباره تلفات هست.

کنگره آمریکا، قطع‌نامه‌ای صادر کرده و فلسطینی‌ها را مسئول حوادث اخیر خوانده و از اسرائیل، گستاخانه حمایت کرده است. سروصدای زیادی در مورد توقیف سه هفته‌نامه در رسانه‌های بیگانه دیده می‌شود.

۲۱۹۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1829431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =