ارائه خدمات تخصصی رایگان پزشکی به ۵۱۵ نفر از ایتام چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از ارائه ۲هزار و ۱۴۰ نفرخدمت تخصصی رایگان به ایتام استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری؛ کاظم کبیری گفت: با عنایت به لزوم ارائه خدمات تخصصی به ایتام، تفاهم نامه همکاری بین بسیج جامعه پزشکی استان و مؤسسه خیریه عترت بوتراب منعقد شد و بر اساس این قرارداد مقرر شد ایتام تحت پوشش این مؤسسه در شهرستان لردگان از تاریخ ۲۵مهر تا ۳۰ مهرماه خدمات تخصصی دندانپزشکی(ترمیم، عصب کشی و ...) تقدیم جامعه هدف شود.

وی افزود: غربالگری توسط تیم شهید دکتر رهنمون، ویزیت پزشک عمومی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای ایتام تحت پوشش از دیگر اقدمات بسیج جامعه پزشکی در این مدت بوده است.

کبیری گفت: هزینه تأمین اقلام مصرفی را مؤسسه خیریه بوتراب متقبل شده و دندانپزشکان و پزشکان بسیجی و همچنین یونیت، ابزار مربوطه و ... توسط بسیج جامعه پزشکی تأمین شد.

وی خاطرنشان کرد: این اعزام به دلیل همکاری بالای بسیج جامعه پزشکی استان و تأمین نیروی انسانی بومی تخصصی بسیجی و تأمین سایر اقلام سرمایه ای و ابزار به بهترین نحو انجام شد و مورد استقبال مدیران مؤسسه خیریه قرار گرفت و از هزینه های جانبی اسکان، پذیرایی و ایاب و ذهاب به نحو مؤثری کاسته شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اهم اقدامات و خدمات ارائه شده پس از ۶روز کاری شامل ۲هزار و ۱۴۰نفر خدمت به ارزش ریالی ۲۰میلیارد و ۴۳۷میلیون و ۵۰۰هزار ریال بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: در این مدت ۵۱۵نفر از ایتام از خدمات ۱۲۵۵ترمیم دندان، ۳۸۵ویزیت پزشک عمومی، ۱۰۰ خدمت زنان و مامایی(مادران ایتام)، تشکیل ۴۰۰ پرونده الکترونیکی سلامت و ۴۰۰ آموزش سبک زندگی سالم، بهداشت عمومی و فردی، تغذیه سالم، روانشناسی و مشاوره بهره مند شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1830857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =