بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از تقاطع غیر هم سطح شهر بندرامام خمینی

انصاری نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام پس از دیدار با امام جمعه و مدیران شهری بندرامام خمینی (ره) از روند پیشرفت تقاطع غیرهم سطح مرکز این شهر بازدید و در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، انصاری نیک به همراه تعدادی از مدیران شرکت با حضور در دفتر امام جمعه شهر بندرامام خمینی (ره) با حجت الاسلام والمسلمین عبادی و تعدادی از مدیران شهری دیدار کرد.

در این دیدار؛ امام جمعه شهر بندرامام خمینی (ره) با تقدیر از اقدامات پتروشیمی بندرامام و انصاری نیک در حوزه فعالیت‌های عام المنفعه و مسئولیت‌های اجتماعی، گزارشی از مشکلات این شهر ارائه کرد.

ایشان همچنین با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، پروژه تقاطع غیر هم‌ سطح مرکز شهر و بازسازی مصلای قدیمی که در تعهد شورای راهبردی بوده را از جمله اولویت‌های این شهر برشمرد.

در ادامه این دیدار، رئیس شورای شهر و شهردار بندر امام خمینی (ره) با ارائه جزئیاتی از پروژه پل روگذر، علل توقف این پروژه را تشریح کردند.

در پایان این دیدار؛ انصاری نیک با حضور در محل احداث پل غیر همسطح مرکز شهر بندرامام خمینی از نزدیک در جریان روند پروژه قرار گرفتند.

گفتنی‌ست، پیش از این نیز انصاری نیک پس از بازدید از پروژه‌های در دست اقدام شهری، دستور تخصیص اعتبار از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی به منظور تسریع روند و اتمام پروژه‌های عام المنفعه را صادر کرده بود.

شرکت پتروشیمی بندرامام در ۵ دهه فعالیت خود نقش اجتماعی بیش از یک بنگاه اقتصادی داشته است و با احداث بیش از ۵۰ هزار هکتار محدوده مسکونی، بزرگترین بیمارستان منطقه، ده‌ها مدرسه، دانشگاه و زیرساخت شهری، جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزارنفر را از خدمات ارائه شده در ۵۰ سال اخیر متنفع کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1834148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =