۰ نفر
۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵

فردا بعداظهر محسنی اژه ای، پاسخ خبرنگاران درباره پرونده های اخیر را می دهد

فردا، سه شنبه، مطابق برنامه اعلام شده از سوی روابط عمومی دفتر دادستانی کل کشور، حجت الاسلام محسنی اژه ای، پاسخگوی پرسشهای خبرنگاران درباره پرونده های مطرح اخیر خواهد بود. این نشست بعدازظهر فردا در ساختمان شماره دوی ریاست قوه قضائیه برگزار می شود.
شما از دادستان کل کشور چه پرسشی دارید؟
پرسشهای خود را می توانید زیر همین صفحه در قالب نظر (کامنت) بنویسید تا از دادستان کل کشور پرسیده شود.
45/233
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 183465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    6 0
    چراپیگیر رانت خواری سپاه در پروزههای عمرانی نمیشوید تمام کارها را غبضه کرده وپول کارگران را نمیدهند
  • مسعود IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    4 0
    آقای دادستان کل کشور، حافظ حقوق عامه مردم ایران! تا کی سودجویان خواهند توانست به راحتی دست به تخریب و تصرف مالکانه مناطق کوهستانی که جزو عتیقه های 40 میلیون ساله کشور ما محسوب می شوند و متعلق به نسلهای امروز و آینده، دست بزنند؟ ما که خلاء قانونی هم در این زمینه نداریم (اصل 45 قانون اساسی، ماده 690 قانون مجازات اسلامی) پس چرا قوه قضائیه به صورت ضربتی و جانانه با این سودجویان مروج سرمایه داری برخورد نمی کند؟ ما که توانستیم دشمن بعثی را منکوب و وادار به عقب نشینی کنیم اما نمی توانیم از پس چند سودجوی مخرب کوهستان بر بیاییم؟؟ آن خیبری هایی که سوز داشتند نه دود، کجا رفتند؟
  • حاجبی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    0 0
    جناب آقای اژه ای آیا سخنرانی اخیر آقای احمدی نژاد در سالن اجلاس را شنیده اید؟ به زمین و زمان تاخته و حتی قوه قضائیه را بی نصیب نگذاشته است. آقای دادستان بخدا دچار تناقض شده ایم نمی دانیم در مملکتمان چه خبر است چه کسی دروغ می گوید و چه کسی راست، شما بگویید حق با کیست ؟ چرا در جامعه ما همه چیز سیاست زده شده است؟ چرا میل به قدرت آنهم با کلاه خدمت به مردم اینقدر زیاد شده است؟ آیا اگر پاسخگویی وجود داشت کسی به خود اجازه می داد به دنبال پست و مقام باشد؟ چرا عده ای برای رفتن به مجلس و خدمت کردن به مردم شهر خود حاضر هستند صدها میلیون خرج کنند؟ مگر درامد نمایندگی در این چهار سال چقدر است؟
  • هادی IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    0 0
    چرا در رسیدگی به پرونده ی فساد 3000 میلیاردی از کلمه ی " اختلاس" بجای فساد استفاده می شود؟ مگر قوه قضاییه قول نداده بود که هیچ ابهامی در رسیدگی به این پرونده نباشد، پس چرا آقای اژه ی نام کسانی که به ایشان فشار می آورند را برای مردم بیان نمیکنند؟ آیا حراست های سازمان ها حق تهدید و ارعاب افراد را دارند؟ کسانی که قربانی این گستاخی ها هستند باید به چه کسی اطاع دهند و آیا قوه قضاییه رسیدگی میکند ؟
  • akbar CA ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    0 0
    chera inghadr dozdie kalan dar mamlekat mishe
  • گرجی ایمانی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    0 0
    باسلام ودعای خیر جناب آقای دادستان محترم کل کشور .احترامآ اینجانب دوسال قبل آپارتمانی خریداری نمودم واسناد آن رسمآبه بنده منتقل گردید. همچنین درطول 15سال گذشته همسایگان وهم محلی های ما خرید و فروشهای متعدد دراین منطقه انجام داده اند .اینک چندروزی است شایع شده که این منطقه قراراست جزء اوقاف محسوب شود .حالا پس از سالها و اینهمه معاملات آیا میتواند اداره اوقاف چنین ادعایی را دوروزه مطرح نماید . وآیا این تضییع حقوق خریداران نیست .؟ جواب ضرر وزیان اینهمه خریدار را چه کسی متقبل میشود.؟ چنانچه اگر خریداران ازاول میدانستند هرگز ملک اوقافی نمی خریدند.! قبلآ ازمساعدت و پاسخ حضرتعالی تشکرمینماید.
  • بدون نام IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    4 0
    . . . چرا توسط داد ستان محترم نسبت به ایمنی ضعیف خودروهای تولیدی داخلی توسط سایپا و ایران خودرو عکس العمل جدی در دفاع از جان مردم نشان داده نمیشود؟ . . . 2_ چرا نسبت به کم بودن میزان درامد مردم و تورم عکس العمل جدی در دفاع از مردم نشان داده نمیشود؟
  • بدون نام IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
    0 0
    دولت محترم به تولید کنندگان کود کامل ماکرو زور میگوید وجوابگوی خواست های قانونی این صنف نیست ومجوز تجمع به این صنف جهت بیان مشکلات صنفی خویشرا نمیدهند چه باید کرد وبه کجا باید اعتراض کرد .این مشکل مربوط به دستگاه های ذیربط دولت محترم می باشد وعلی رغم پیگیری مداوم انجمن تولیدکنندگان کود کشور واهم چنبن اتحادیه تعاونیهای تولید کنندگان کود کشور که متشکل از 300 کارخانه کود در سطح کشور می باشد ولی متاسفاته مشکلات عدیده این مجموعه بی اعتنا وبی پاسخ می باشند
  • بدون نام IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    2 0
    چرا قیمت داخلی خودروهای تولیدی سایپا و ایران خودرو سه برابر قیمت همان خودروها هستند که به عراق وو سوریه صادر میشوند؟ و دادستانی چه اقدامی نموده ؟
  • shahram TR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    0 0
    سلام عرض میکنم تکلیف پرونده عباس غفاری جنگیر و رمال معروف چه شد ممنون
  • بدون نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    0 0
    اقای دادستان قضیه اختلاس اخیر را هر چه سریعتر حل کنید
  • رضا خردمندی IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    0 0
    سلام شما طبق جه قانونی مردوم را مجرم میکنید من در دادگاه سبزوار متهم شناخته شدم ولی طبق شهادت شاهدها و نظر کارشناسان اداره اگاهی من هیج نقشی تو ان ماجرا نداشتم ولی دادستان بر علیه من دادخواست نوشته و مرا مجرم خوانده و قاضی هم مرا محکوم میداند. این است عدالت ما؟
  • امیر IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    0 0
    بسمه تعالی تکلیف نگین غرب کی روشن میشود ایا 3 سال زمان کمی است چرا انقلابی عمل نمیکنید از کی میترسید ؟ یا مسائلی پشت پرده است برای محارم نا محرم
  • بدون نام CA ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    0 0
    چرا قضيه اختلاس اخير را كش مي دهيد؟ !‌!‌!‌
  • مسلمان ایرانی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    0 0
    شرح موضوع: دو سال ونیم پیش دولت اقدام به ثبت نام حج عمره با مبلغ 800 هزار تومان نمود. با توجه به اینکه هزینه های 12 روز اقامت و رفت و برگشت هوایی نزدیک 800 دلار می‌شود و در آن زمان دلار نیز 1000 تومان بود، مبلغ دریافتی تقریباً برابر هزینه عمره مفرده می‌بود. روی این نکته باید دقت نمود زیرا که در سال‌های گذشته همواره ثبت نام‌های 500 و 400 هزار تومانی برابر همین مبلغ 800 دلار بوده است که در آن زمان‌ها دلار قیمت پایین‌تری داشت. هم اکنون که دولت اولویت‌های جدید را اعلام نموده است و دلار بیش از 3000 تومان شده است دولت اعلام نموده است که هزینه حج عمره کمی بیشتر از دو میلیون و پانصد هزار تومان است زیرا دلار بیش از سه هزار تومان است این در حالی است که هزینه حج عمره همان نزدیک به 800 دلار است. و مرد