نشست تیم فنی مخابرات منطقه خوزستان با مدیرعامل شرکت پگاه استان

تیم فنی مخابرات منطقه خوزستان به منظور تشریح و معرفی خدمات نوین ارتباطی بر بستر شبکه فیبر نوری با مدیرعامل شرکت پگاه خوزستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرآنلاین: این نشست با حضور حوزه مدیریت سیستم‌های انتقال شبکه مخابرات منطقه، رئیس مخابرات شوش و مدیر عامل شرکت پگاه خوزستان برگزار شد.

مدیر سیستم‌های انتقال شبکه مخابرات در این نشست ضمن معرفی شبکه‌های ارتباطی و انواع خدمات روز مخابراتی، به تشریح تفاوت و برتری ارتباطات مخابراتی بر بستر فیبرنوری نسبت به مس پرداخت و سرعت، امنیت، کیفیت مطلوب و پایداری شبکه های ارتباطی و ...را از جمله مزایای استفاده از شبکه فیبر برشمرد.

بر اساس این خبر، مدیر سیستم‌های انتقال با بیان این مطلب که عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری شرکت مخابرات با هدف ارائه خدمات با کیفیت به کسب و کارها و منازل در حال اجراست، گفت: مخابرات منطقه خوزستان به منظور ارتقا و واگذاری سرویس های متنوع و ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی با کیفیت و مورد نیاز شرکت پگاه، آمادگی لازم را دارد.

مدیر عامل شرکت پگاه خوزستان در این نشست از رویکرد جدید شرکت مخابرات و نگاه ویژه به صنایع و کارخانجات مهم استان ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت: این شرکت آماده هرگونه تعامل و همکاری برای جذب سرویس‌های پایدار و با کیفیت مخابراتی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1835525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =