رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیز داری کشور در شهرستان کرخه حضور یافت

بازدید میدانی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از شرکت کشت و صنعت پاک چوب در شهرستان کرخه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکشنبه ۲۱ آبان ماه۱۴۰۲ عباس علی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور در سفر خود به استان خوزستان و حضور در شهرستان کرخه بامدیر حمید حمدانی عامل شرکت کشت و صنعت پاک چوب این شهرستان دیدار و گفتگو داشتند.


معاون وزیر کشاورزی اظهار داشت: الان که ما در شرکت پاک چوب شهرستان های شوش و کرخه حضور پیدا کردیم این کارخانه توانسته است بدرستی سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران را دمبال و به بهترین شکل تحقق دهد.

نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در پایان گفتند: من بعنوان جنگلبان کسی که تخصص کار در این زمینه را دارم : از مدیریت این مجموعه که توانسته است از فضای موجود به بهترین شکل استفاد نماید واُکالیپتوس کشت، و ۶ میلیون اصل نهال تولید کند تقدیر و تشکر می نمایم.

گفتنی است در این سفر موسویان مدیر کل منابع طبیعی استان خوزستان ، احمد مجری طرح زراعت یک میلیارد درخت ، میر علایی معاونت فنی منابع طبیعی استان، سرهنگ قلاوند فرمانده یگان حفاظت استان ، شعبانیان معاونت سازمان، دوستی منابع طبیعی شهرستانهای شوش و کرخه نوبخت را در این سفر همراهی می کردند.

خبرنگار؛ یوسف منصوری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1836410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =