نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه ملزومات جهیزیه از ۲۹آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلابن از قزوین؛ احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه ملزومات جهیزیه از تاریخ ۲۹ آبان لغایت ۳ آذر ماه ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا خواهد شد.

او افزود: بیش از ۵۵مشارکت کننده در عرصه‌های مختلف شامل خدمات ازدواج آسان، لوازم خانگی، مبلمان، فرش و تابلوفرش، لوازم ریز آشپزخانه، لوستر، صنایع دکور، منسوجات، شیرآلات، ظروف آنتیک آشپزخانه، سرویس و کالای خواب و ... محصولات خود را عرضه می‌کنند.

خورگامی گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای زوج‌های در آستانه ازدواج فراهم می‌کند تا نیازهای خود در خصوص ملزومات جهیزیه را تامین کنند.

این مسئول ادامه داد: در نمایشگاه فوق، به موسسه خدمات ازدواج آسان نیز غرفه‌ای اختصاص داشته شده است و خدماتی از جمله تالار و تشریفات، مزون، سالن‌های زیبایی و... با قیمت‌های مناسب را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اظهارکرد: محصولات و کالاهای این نمایشگاه با ارائه تخفیفات از ۵ تا ۱۵درصد عرضه می‌شود و برخی از مشارکت‌کنندگان نیز فروش اقساطی دارند و در روزهای برپایی این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و هم‌استانی‌های گرامی هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1838734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =