تجلیل از کادر درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری

با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از کادر درمان و پرستاران سپاه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مراسم تجلیل از کادر درمان و پرستاران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا علیه السلام شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی در حاشیه این مراسم گفت: ولادت قهرمان کربلا و اسطوره زنان عالم بعد از مادرش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز پرستار را صمیمانه به کسانی که شبانه روز برای مردم خدمت می کنند تبریک می گویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: امروز مراسم منسجم و پرمحتوایی در کلینیک درمانی حضرت امام رضا علیه السلام برگزار شد، تا از زحمات دست اندرکارن و پرستاران و پزشکان این مجموعه به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار تجلیل شود.

وی، ادامه داد: ملت همیشه قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان و پرستاران بوده است؛ زیرا این عزیزان بصورت شبانه روزی خدمت می کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم سردار علی محمد اکبری و حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر با اهدای گل و هدیه از زحمات کادر درمان و پرستاران کلینک امام رضا علیه السلام شهرکرد تجلیل کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1839035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =