ثبت بیش از ۷۵۰ درخواست مردم چهارمحال و بختیاری در میز خدمت وزارت بهداشت

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ثبت بیش از ۷۵۰ درخواست مردمی در میز خدمت ارتباط مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مجتبی حیدری در تشریح این خبر اظهار داشت: همزمان با دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، میز خدمت ارتباط مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرکرد برپا شد.

وی افزود: این خدمت با عنوان طرح ملی خدمت میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مدت سه روز از چهارشنبه تا جمعه ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ارائه شد.

حیدری اضافه کرد: دیدار مستقیم و چهره به چهره با مردم برای رسیدگی و حل مسائل و مشکلات در حوزه سلامت استان از اهداف برپایی این میز خدمت بود.

به گفته وی؛ دکتر شیراوژن معاون فرهنگی و امور دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر علیرضا رحیم نیا مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، دکتر میزبان از حوزه بازرسی وزارت، دکتر بنفشه رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت، جناب اقای احسان دوست از معاونت اموزش، دکتر ولدی از حوزه نیروی انسانی و معاونت توسعه وزارت و جمعی از مسئولان به درخواست های مردمی به صورت مستقیم رسیدگی کردند.

وی افزود: درخواست ها و مطالبات مردمی در حوزه بهداشت درمان اموزش و سلامت استان با ثبت در سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) و صدور کد رهگیری، تا حصول نتیجه قابل پیگیری هستند.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیشترین درخواست ها را مربوط به اشتغال، کمک هزینه های دارو و درمان، انتقال و جابه جایی کارکنان، تبدیل وضعیت، و تسهیلات دانشجویی عنوان کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین سامانه تلفنی مرکز ارتباطات مردمی به شماره ۱۱۱ به منظور دریافت و ثبت درخواست های دوممردمی فعال بود.

گفتنی است: در این مدت بصورت همزمان میزهای خدمت ۳۰ دستگاه اجرایی با حضور مسئولان کشوری به مناسبت دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری در استان دایر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1839376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =