پایان بردهای متوالی امیر؛ تیم ملی کامبک خورد!

دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار تاشکند به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. رامین رضاییان (۱۴) و سردار آزمون (۳۸) زننده گل‌های ایران در این بازی بودند. برای ازبکستان هم اورونوف (۵۲) و سرگیوف (۸۳) گلزنی کردند.

ترکیب ازبکستان: اوتکیر یوسوپوف، هوجیاکبار آلیجونوف، فاروح سایفیف، روستم آشورماتوف، اوتابک شوکوروف، اودلیبک هامروبکوف، جلولیدین ماشاریپوف، اوستون اورونوف، الدور شومورودوف، اومار اشمورودوف و هوسنیدین آلیکولوف.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، مهدی ترابی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی طارمی و سردار آزمون.

دقیقه ۹: برخورد مهدی طارمی با سنگربان تیم ملی فوتبال ازبکستان در محوطه جریمه چند ثانیه‌ای بازی را با جنجال همراه کرد ولی در ادامه داور مسابقه به صورت خصوصی با مهاجم تیم ملی صحبت کرد و به او تذکر داد که شبیه سازی نکند.
دقیقه ۱۳: شاگردان امیر قلعه‌نویی برای زدن این گل کار را از نیمه زمین شروع کردند و سپس با چند پاس سریع رامین رضاییان در موقعیت گلزنی قرار گرفت. رضاییان که پاس بسیار هوشیارانه سردار آزمون را دریافت کرده بود درنگ نکرد و با شوت خود در دقیقه ۱۳ دروازه میزبان را باز کرد. البته اشتباه گلر ازبکستان در ثبت این گل مشهود بود.

دقیقه ۳۵: باز هم شاهد یک کار زیبای تیمی دیگر از شاگردان امیر قلعه نویی بودیم که در پایان با شوت بی‌دقت محمد حسین کنعانی‌زادگان از راه دور به جایی نرسید.
دقیقه ۳۶: در دقیقه ۳۶ اشتباه مدافع ازبکستان و توپ‌گیری فرصت طلبانه سامان قدوس و پاس این بازیکن برای مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی را در موقعیت تک به تک قرار داد و طارمی هم با یک بغل پای چپ دقیق برای دومین مرتبه دروازه میزبان را در ورزشگاه ولی تاشکند باز کرد.

دقیقه ۴۳: سامان قدوس دچار مصدومیت شد و پس از بررسی پزشکان تصمیم بر این شد که این بازیکن جای خود را به علی کریمی بدهد.
دقیقه ۵۲: در حالی که علی کریمی و یک بازیکن دیگر در تلاش برای زدن توپ بازیکن ازبکستان بودند،کریمی به اشتباه پاس را برای اوستون اورونف در موقعیت تک با تک فرستاد و این مهاجم هم فرصت سوزی نکرد و گل اول تیمش را ثبت کرد.

دقیقه ۵۴: ضربه اورونف با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶: باز هم مهاجمان ازبکستان در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفتند و این بار ضربه آنها به همان جایی رفت که بیرانوند ایستاده بود.
دقیقه ۶۴: سوت شوکوروف با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوج شد تا یکی دیگر از موقعیت‌های پرتعداد میزبان در نیمه دوم به ثمر نرسیده باشد.

دقیقه ۸۳: در حالی که بازی چند دقیقه‌ای بود آرام شده بود و خبری از حملات دامنه‌دار تیم میزبان نبود، یک ضد حمله سریع از ازبک‌ها با سه پاس تماشایی منجر به رقم خوردن گل تساوی شد. در این صحنه پاس دقیق بازیکن ازبکستان به سرگیف رسید و او که چند ثانیه قبل وارد زمین شده بود، کمی آن طرف‌تر از تیرک دوم با یک بغل پای چپ دروازه بیرانوند را باز کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1839631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    18 1
    عجب تعویضیایی کرد ژنرااااااال
    • سارا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      2 0
      تعویض عوضی ... آدم فکر میکنه این تعویض ها با نظر سرمربی حریف انجام شده
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      1 0
      این نسلیه که کی روش درست کرد.بالاترین عملکرد این نسل جام جهانی روسیه بود.اکثرا پا به سن گذاشته شدن و بازیکن ۹۰ دقیقه ای نیستن.درمان درد فوتبال ملی ایران جوانگراییه.
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      1 0
      انتظار بیشتر از این نداشته باشین از گروهبان
  • حاج بیوک IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    استقلالی های تیم ملی بیشترین تاثیر رو داشتن رو این نتیجه ... مخصوصا نیمه دوم و‌ دقایق پایانی
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 0
    علی کریمی هیچ‌وقت بازیکن ایده الی نبوده واس تیم ملی . تعویض ها هم اشتباه. بهترین فرصت واس بردن قاطع ازبکستان از دست رفت
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    چقد ضعیف هست این تیم.جلو ژاپن و عربستان فقط باید خدا کمک کند که ۶تایی نشن
  • هومن IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    از کدوم بردهای متوالی حرف میزنین؟! هروقت تیم ملی با کره، عربستان، ژاپن و‌استرالیا بازی کرد مقایسه درست هست
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    اگر طارمی و آزمون هم نباشند این تیم هیچی نیست.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    عیار مربیگری آقای قلعه نوعی مشخص داره میشه.. از اولش هم معلوم بود در این حد و اندازه ها نیست، اما اون سمت کاتانچ مشخص کرد مربی کاربلد چقدر میتونه ورق بازی را برگردونه
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 0
    وقتی یک سرمربی در تصمیمی احساسی و فقط واس به دست آوردن دل هوادارای تیم سابق باشگاهیش دو تا تعویض غیر منطقی انجام میده بهتر از این نمیشه. تعویض باید منطقی و‌ در جهت بهبود و یا حفظ نتیجه باشه مثل تعویض هایی که سرمربی ازبکستان انجام داد
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    وقتی کارشناسا میگن تیم ملی سرمربی بزرگ میخواد منظورشون همینه که تعویض ها به ضررت تموم نشه
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    نکته حائز اهمیت این که گل های ایران رو بازیکنای سابق پرسپولیس زدن و گل های ازبکستان با اشتباهات بازیکن سابق استقلال
  • پسر آبی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 1
    وقتشه بیرانوند قفس توری رو ببوسه و جاشو بده به سیدحسین حسینی
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    قلعه نویی فکر و ذکرش شده شکایت از منتقدین به حقی مثل مایلی کهن
  • حمیدرضا IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    قول بهتون میدم این تیم با این کادر هیچی نمیشه فقط تعویض ها رو نگاه کنید روزبه چشمی و علی کریمی. تو تیم چیکار می‌کنند رنگ آبی تو ذوق میزنه
  • فقط استقلال IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 1
    ممنونیم از امیرخان قلعه نویی پسر استقلال. تیم ملی همیشه مقابل ازبکستان متزلزل و شکننده بازی می کرد حتی با کی روش ولی امروز خوب بازی کرد و با بدشانسی امتیاز از دست داد.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    جناب سرمربی محترم فرموده اید که «تیم ما در نیمه دوم در زمین راه می رفت » - با توجه به اینکه در ادبیات فوتبالی مشخصا نیمه دوم را نیمه مربیان نامیده اند… ما که پای تلویزیون تصاویر را می دیدیم با وجود نگاه آماتوری مان به ضعف ها کم و بیش واقف شده بودیم منطقا جای این پرسش باقی است که چرا جنابعالی و گروه بزرگ و پرتعداد همکاران فنی سریعا اقدام معناداری انجام ندادید ضمن اینکه از همان اولین تعویض اجباری که جایگزینی علی کریمی ( که متاسفانه حتی در تیم خودش نیز پرفروغ نیست) به جای سامان قدوس تیم ما عملا میانه زمین را از دست داد و نیز فورواردها هرگز بمانند نیمه اول تغذیه نشدند ( فارغ از پاس گل اشتباه ایشان و تقدیم گل به تیم حریف)، جناب قلعه نوعی من قبل از مسابقه امروز به اطرافیان خویش گفته بودم این مسابقه جدی تربن آزمون کادر فنی جدید تیم ملی است و امروز عیار واقعی تیم و کادر فنی مشخص میشه معذالک تیم ما نیمه دوم نه اینکه بد بود بلکه متاسفانه فاجعه بود
  • GB ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    بله بردهای متوالی با تیم های سر کوچه ما!!!!!!!! یواش یواش می رسیم به جایی که دیگر از این خبرها نیست.
  • NL ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    چرا می خواهیم خودمان را فریب بدهیم ؟! فوتبال ایرانی دوست داشتید با سرمربی ایرانی ؟! بدون دفاع تیمی و پرس و فقط فوتبال تهاجمی ایرانی ؟! بفرمایید . این هم از فوتبال تهاجمی ایرانی و از آن لدت ببرید ؟! شما که از کی‌روش انتقاد داشتید که پلان بی ندارد ؟! بعد از تغییراتی که کاتانچ در خط هافبک خودش انجام داد . پلان بی قلعه نویی کجا بود ؟! شانس آوردیم که بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران را داریم و نیز برگزاری جام جهانی با ۴۸ تیم . و اگر نه . امیدی به این تیم نبود با این مربی و کادر فنی . خلاصه بگوییم که تیم ملی با چاشنی شانس و با ۱ امتیاز از تاشکند فرار کرد . مربی مربی باشد . جو استادیوم نه بر او باید تاثیرگزار باشد و نه بر روی شاگردان تحت امر خودش .