دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه به همراه جمعی از پاسداران و بسیجیان با امام جمعه کرخه به مناسبت هفته بسیج

بسیج شجره طیبه است و یادگار حضرت امام (ره) است و از بدو تأسیس تاکنون همواره حامی انقلاب و ولایت بوده‌ است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین: به مناسبت هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه به همراه جمعی از پاسداران و بسیجیان، با امام جمعه شهرستان کرخه دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام امیری اصل امام جمعه شهرستان کرخه ضمن تقدیر از زحمات سپاه و بسیج در عرصه های مختلف به ویژه خدمات رسانی به مردم گفت: امروز بحمدالله شاهد هستیم که سپاه و بسیج در راستای توسعه و آبادانی کشور قدم های محکم‌تری برداشته و در عرصه های مختلف خدمات رسانی به مردم اقدامات مطلوبی انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین امیری با بیان اینکه امروز بسیج وظیفه ای بسیار خطیرتر و مشکل تر از دوران دفاع مقدس دارد گفت: صبر، ‌حوصله، خودسازی، ایستادگی، بصیرت و آگاهی شاخص ترین ویژگی یک بسیجی است.

وی در ادامه افزود:بسیج شجره طیبه است و یادگار حضرت امام (ره) است و از بدو تأسیس تاکنون همواره حامی انقلاب و ولایت بوده‌ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت های سپاه و بسیج در عرصه های مختلف گفت : امروز بسیج در عرصه های مختلف با قدرت و صلابت عمل کرده و خدمات مطلوب و گسترده ای را عرضه داشته است.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی افزود:بسیج همواره گره‌گشا بوده و رسالتش را در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده است. بسیجیان بدون چشمداشت در تمامی عرصه‌ها حضور پیداکرده و خدمات زیادی به مردم ارائه می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه با اشاره به ظرفیت‌های بسیج در کشورمان هم گفت: بسیج را از الطاف الهی است و به همین خاطر روزبه‌روز فرهنگ و تفکر بسیجی نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در سایر جوامع دیگر در حال گسترش و توسعه بوده و این نشان از خاص بودن بسیج دارد.

وی افزود: تفکر بسیجی یعنی این‌که کار برای رضای خدا، دارای روحیه جهادی و ازخودگذشتگی باشیم و این نشان از همان اخلاص بسیج است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =