شدیدترین حمله مقاومت اسلامی لبنان به مواضع صهیونیست‌ها/ تانک مرکاوا هدف قرار گرفت

ایرنا نوشت: منابع لبنانی از حملات جدید مقاومت اسلامی لبنان به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند و اعلام کردند: دستکم ۵۰ موشک از لبنان به «الجلیل» شلیک شده است.

به نقل از النشره، منابع خبری از حملات جدید موشکی مقاومت اسلامی لبنان به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که مرکز تجمع پیاده نظام اشغالگران اسرائیلی در پایگاه «الضهیره» با سلاح مناسب هدف قرار گرفته و ضربات مهلکی به آن وارد شده است.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری از هدف قرار گرفتن مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در «جل العلام» با سلاح مناسب خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچین در بیانیه بعدی خود به هدف قرار گرفتن مرکز نظامی «برکه ریشا» با سلاح مناسب اشاره کرد.

همچنین مرکز پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در حومه شهرک «سعسع» نیز با سلاح مناسب از سوی مقاومت لبنان هدف قرار گرفت.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: رزمندگان ما یک تانک مرکاوا را در با موشک هدایت شونده در مرکز نظامی «الراهب» هدف قرار دادند و شماری از نظامیان دشمن را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: پس از رصد تانک مرکاوا در میان درختان در مرکز الراهب با موشک هدایت شونده آنرا هدف قرار دادیم. پس از آن نیروهای پیاده دشمن در محل حاضر شدند که با سلاح مناسبت این نظامیان هدف حمله قرار گرفته و شماری از آنها کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کردند: پایگاه زیتیم در نزدیکی شهر «صفد» با ۴۸ موشک کاتیوشا هدف قرار گرفته است.

همچنین حزب الله به شهادت علی شبیب محسن در جنوب لبنان اشاره کرد.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک چندین موشک از لبنان به سمت الجلیل خبر دادند و اعلام کردند: به دنبال به صدا درآمدن آژیر خطر در الجلیل چندین موشک از جنوب لبنان به سوی مواضع ارتش اسرائیل شلیک شد. همچنین در «شلومی» و «بتزیت» در الجلیل به دنبال حملات موشکی خساراتی وارد شد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد حملات موشکی از جنوب لبنان شدیدترین از زمان شروع جنگ بوده به طوری که دستکم ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل شلیک شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ما شاهد گسترش نبرد در جبهه شمالی هستیم و برد موشک‌ها گسترده شده و به اطراف «صفد» رسیده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی به شنیده شدن صدای انفجارهایی در الجلیل اشاره کردند.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف مارون الراس و یارون را گلوله باران کرد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =