امام جمعه دزفول:بسیجی‌ها با عملکرد خود دنیا را بیدار کرده اند

امام جمعه درفول با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیجی‌ها با عملکرد خود دنیا را بیدار کرده و ستون فقرات استکبار را در همه جای دنیا به لرزه انداخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام‌پور روز جمعه در رزمایش اقتدار بسیج در مصلای امام علی (ع) دزفول افزود: امام خمینی (ره) در سال ۵۸ نهالی کاشت که امروز درخت تنومندی شده و شاخ و برگ و میوه‌های آن همه دنیا را در بر گرفته است.

وی بسیجیان را میوه‌های درخت تنومند بسیج دانست و ادامه داد: امروز تمام جبهه مقاومت در مقابل استکبار ایستاده و ستون فقرات استکبار یعنی اسراییل را به لرزه در آورده‌اند.

امام جمعه دزفول به آتش کشیدن پرچم آمریکا در کنار کاخ ظلم و فساد را یادآور شد و گفت: افرادی با هویت آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی در غرب رشد یافته که اگرچه جسمشان مربوط به این کشورها است ولی دلشان بسیجی است.

وی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی نهال انقلاب و بسیج را آبیاری کردند، افزود: حضرت امام(ره) چنان نهال قدرتمندی را در زمین دل‌های مردم ایران کاشت که اکنون همه را با خود همراه کرده است.

حجت الاسلام بهرام‌پور با بیان اینکه درخت تنومند بسیج همواره از امامت و ولایت حمایت کرده است، اظهارکرد: عده‌ای در صدر اسلام اجازه ندادند مفهوم امامت بتواند به یاوری امت بیاید چون امیال نفسانی بر آنها چیره بود.

وی افزود: خداوند متعال از اهل ایمان بالاتر از ایمان، ایثار و از خودگذشتگی و تلاش در مسیر یکدیگر و حیات ایمانی می‌خواهد؛ افرادی که مرز قومی و ملی نمی‌شناسند و مرز ایمانی آنها بر مرزهای خاکی و قومی غلبه دارد.

امام جمعه دزفول با قدردانی از لحظه شناسی بسیجیان گفت: بسیجیان در لحظه نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا می‌کنند.

وی افزود: اکنون وقتی جبهه‌ای ایجاد می‌شود بسیجیان از کشورهای مختلف عراق، لبنان، ایران، سوریه و... وارد میدان می‌شوند چراکه مرزی جز مرز ایمان متصور نیستند.

حجت الاسلام با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر دشمن صهیونیستی اظهارکرد: جبهه‌های مردم غزه در برابر اسراییل متزلزل نشدند و با وجود جنایات و کودک کشی ایستادند و دشمن را در مرز نابودی قرار دادند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ما ایران قوی، مقاوم و ایستاده می‌خواهد، ادامه داد: ایران همه دنیا را بسیج کرده است و خودش نیز باید در صحنه بماند و در راس مقاومت مقابل همه توطئه‌های دشمن بایستد.

امام جمعه دزفول:بسیجی‌ها با عملکرد خود دنیا را بیدار کرده اندنهضت مقاومت از مهمترین دستاوردهای بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز با تبریک هفته بسیج گفت: درخت تنومند بسیج روز به روز گستره بیشتری پیدا می‌کند و امروز در همه عرصه‌ها و میادین بزرگترین شبکه مردمی را در کشور دارد.

سرهنگ بهروز حکمت پور نهضت مقاومت را یکی از مهمترین دستاوردهای فرهنگ بسیج دانست و افزود: اکنون غزه با محدودیت امکانات و در اوج فشار و تحریم مقابل یکی از قوی ‌ترین قدرت‌های جنگی ایستاده است.

وی ادامه داد: اسراییل با کشتار و سرکوب مردم فلسطین، مسلح کردن شهرک نشینان و تحریم به غزه فشار آورد و غزه راهی جز مقاومت نداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: هر کشوری بخواهد به اوج برسد باید مقاومت را سرلوحه خود قرار دهد همانطور که اکنون الگوی نهضت مقاومت جمهوری اسلامی در کل دنیا به عنوان الگویی موفق در حال توسعه است.

وی ایجاد شور و نشاط در جامعه را از تکالیف بسیجیان برشمرد و افزود: باید با برگزاری برنامه‌های مختلف تربیتی شاهد افزایش جمعیت در مساجد باشیم.

۵۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان دزفول تدارک دیده شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =