تولید بیش از ۸میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهیدرجایی

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: بیش از هشت میلیارد و ۳۹۰میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در هشت ماهه نخست امسال از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ابوالفضل موتابها، مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین در تشریح میزان تولید انرژی در هشت ماهه نخست امسال گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری، به میزان ۸میلیارد و ۳۹۱میلیون و ۴۸۲هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد های ۱۳گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

او در ادامه به سهم تولید واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی در هشت ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: از این میزان انرژی تولیدی۳میلیارد و ۸۸۸میلیون و ۶۳۵هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۴میلیارد و ۵۰۲میلیون و ۸۴۷هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

رئیس هیات مدیره نیروگاه شهیدرجایی در پایان اظهارکرد: این میزان انرژی در حالی تولید شده است که هم اکنون واحد ۲۵۰مگاوتی شماره۳ بخاری این نیروگاه برای انجام تعمیرات اساسی، واحد شماره دو بخاری جهت تعمیرات بازدید دوره ای و واحد شماره چهار گازی سیکل ترکیبی آن تحت تعمیرات بازدید محفظه احتراق از مدار تولید، خارج شده است که پس از انجام تعمیرات و کسب آمادگی لازم به مدار تولید باز خواهند گشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =