شورای رقابت تصویب کرد: اپراتورها باید بسته‌های اینترنتی حجیم و بلندمدت را برگردانند

زومیت نوشت: اپراتورهای تلفن همراه کشور از سوی شورای رقابت ملزم به بازگرداندن بسته‌های متنوع، بلندمدت و با حجم بیشتر شدند.

اپراتورهای تلفن همراه که مدت‌هاست بسته‌های حجیم بلندمدت را حذف کرده و به مشترکین ارائه نمی‌دهند، حالا طبق مصوبه‌ای که روز هفتم آذر در جلسه ۶۲۳ مرکز ملی رقابت با موضوع «برخورد با کم‌فروشی و عدم تنوع در کمیت و مدت بسته‌های اینترنت» برگزار شد، ملزم به ارائه بسته‌های اینترنتی بلندمدت متنوع‌تر و با حجم بیشتر شدند.

این جلسه که با شکایت‌های مطرح‌شده از سوی مردم در خصوص حجم و ظرفیت‌ بسته‎‌های اینترنتی همراه اول تشکیل شده بود، در نهایت تمام اپراتورها ملزم شدند که بسته‌های اینترنتی بلندمدت، حجیم و متنوع‌تری ارائه کنند.

سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی شورای رقابت، درباره همین موضوع به ایسنا گفت: «شورای رقابت علیه اقدام اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی مبنی بر حذف بسته‌های حجیم بلندمدت (براساس شکایت‌های واصله از سوی مردم) مصوبه‌ای صادر و اپراتورها را ملزم کرد که بسته‌های اینترنتی متنوع‌تر با حجم بالا که در حقیقت ذائقه مصرف‌کنندگان را پاسخ می‌دهد، ارائه دهند.»

با این مصوبه شورای رقابت اپراتورها دیگر نباید بسته‌های اینترنت همراه حجیم خود را در قالب بسته‌های کوتاه‌مدت عرضه کنند. این شورا با مصوبه اخیر خود اپراتورها را ملزم کرده است که بسته‌های اینترنت همراه خود را با حجم متناسب و طول زمانی متناسب، مثل گذشته اما با متنوع بیشتر، ارائه دهند. تعرفه‌ قیمتی نیز در چارچوب مصوبات قانون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی باشد؛ بنابراین تعرفه نباید افزایش پیدا کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1842525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =