فارس نوشت:

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه اصولگرایان در شرایط کنونی در بالاترین سطح وحدت قرار دارند، گفت: هیچ اختلاف و تشددی بین جریان‌ اصولگرایی وجود ندارد.

 

 

حجت‌الاسلام محمد ابوترابی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه اصولگرایان در شرایط کنونی در بالاترین سطح وحدت قرار دارند، اظهار داشت: بین جریان اصولگرا هیچ‌اختلاف و تشددی وجود ندارد.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

* با ساختاری که توسط جامعتین تعریف شده و با اشرافی که شخصیت‌های برجسته روحانی به چگونگی حرکت اصولگرایان دارند، امیدوار هستیم اصولگرایان در این مقطع انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام زمینه افزایش کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را نمایان کنند.

* اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس به تشکیل نهاد قانون‌گذار شایسته برای نظام جمهوری اسلامی فکر می‌کنند.

* همواره اختلافات یکی از مهمترین آسیب‌های بوده که متوجه جوامع انسانی بوده است و در مقابل اختلافات و تشدد از عوامل اقتدار جوامع بوده است بنابراین وحدت برای اقتدار نظام لازم است.

* وحدت ملی و انسجام اسلامی را از ضروریات امروز و فردای جامعه است. امیدواریم همه جریان‌های که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف می‌شوند به اهمیت وحدت توجه داشته باشند.

* جریان اصولگرا با مدیریت شخصیت‌های بزرگی چون آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی در چارچوب شاخصه‌های اعلام شده، برای وحدت تلاش بیشتری خواهند کرد.
/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =