جاستین بیبر در فاصله 18 ماه از دو صدرنشینی قبلی خود، دوباره صدرنشین پرفروش‌های موسیقی هفته شد.

به گزارش خبرآنلاین، طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی آن شش نوامبر بود، چند آلبوم جدید موفق شدند جایی در میان 10 آلبوم پرفروش هفته برای خود باز کنند.
 
در این هفته 210 هزار نسخه از «زیر درخت شیرینک» با صدای جاستین بیبر به فروش رفت. این سومین آلبوم بیبر نوجوان است که صدرنشینی را برای او طی تنها 18 ماه به همراه داشته است. دو آلبوم صدرنشین قبلی او «دنیای من 2.0» و «هرگز نگو هرگز: ریمیکس» هستند.
 
وِیل، خواننده سبک رپ با آلبوم «جاه‌طلبی» و فروش 164 هزار نسخه در رتبه دوم ایستاد. اولین آلبوم این خواننده به نام «کمبود توجه» سال 2009 منتشر شد که به رتبه‌ای بهتر از بیست و نهمی نرسید.
 
میراندا لمبرت، خواننده سبک کانتری با چهارمین آلبوم خود به نام «چهارمین سند» («Four the Record» که با توجه به شباهت تلفظ Four با For می‌توان آن را «جهت اطلاع» نیز ترجمه کرد) با فروش 133 هزار نسخه سوم شد. این بهترین عملکرد این خواننده تحسین‌شده در جدول پرفروش‌هاست. آلبوم قبلی او به نام «انقلاب» هشتم شد. «چهارمین سند» دومین آلبوم او در یک سال گذشته است که توانسته جز پنج آلبوم بالای جدول باشد، نام آلبوم دیگر «جهنم سوار بر چرخ» است.
 
سوزان بویل بار دیگر با نزدیکی کریسمس با آلبومی جدید به بازار آمد. این آلبوم «کسی که مراقب من باشد» نام دارد و با فروش 132 هزار نسخه چهارم شد. او سال گذشته با آلبوم «هدیه» وارد جدول پرفروش‌ها شده بود.
 
«21» با صدای آدل همچنان در کنار آلبوم‌های پرفروش جدید خودنمایی می‌کند و از گردونه پنج آلبوم بالای جدول بیرون نرفته است. این آلبوم با فروش 108 هزار نسخه (یک درصد رشد فروش) پنجم شد. مجموع فروش این آلبوم به 4.3 میلیون نسخه رسیده است.
 
«تشریفاتی» با صدای فلورنس و ماشین با فروش 105 هزار نسخه ششم شد. این در حالی است که اولین آلبوم فلورنس و ماشین به نام «Lungs» در هفته اول فروش خود چهاردهم شده بود.
 
تایرس با آلبوم «دعوت آزاد» با فروش 76 هزار نسخه نهم شد. این خواننده 10 سال پیش با آلبوم «2000 وات» در رتبه دهم جدول ایستاده بود.
 
آلبوم‌های قدیمی که در جدول ماندگار شدند از این قرار هستند؛ «مایلو زایلتو» کلدپلی که هفته پیش صدرنشین بود، این هفته هفتم شد، این آلبوم 104 هزار نسخه (77 درصد افت) فروخت.

«کریسمس» مایکل بابل پنج پله سقوط کرد و هشتم شد. فروش این آلبوم با 37 درصد کاهش فروش نسبت به هفته گذشته 89 هزار نسخه بود. «قدرتمندتر» با صدای کلی کلارکسن هم هشت پله سقوط کرد و با فروش 51 هزار نسخه (69 درصد افت) دهم شد.
 
موسیقی متن فیلم «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: طلوع» و چهلمین گلچین «بله این را موسیقی می‌نامم» این هفته به بازار می‌آیند و بخت اصلی صدر جدول هستند.
 
ورایتی / 9 نوامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mojtaba IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    7 1
    یه نسخه از آهنگشونو واسه دانلود میزاشتین .