برگزاری اولین دوره آموزشی خلبانی پهپاد در خوزستان

اولین دوره آموزشی خلبانی پهپاد در خوزستان با مشارکت بخش خصوصی و حمایت مرکز رشد نفت ، پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه آزاد در خوزستان برگزار میگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان ، سمیه جاگیر مدیر مجموعه مدیر شرکت دنیا نقش گران دور سنج کاو ( رگزار کننده این دوره)در گفتگو با خبرآنلاین گفت : این دوره برای اولین بار و بصورت محدود با مشارکت و حمایت سه مجموعه علم و فناوری ، مرکز رشد نفت ، پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه آزاد در استان خوزستان برگزار میگردد.

وی افزود علاقه مندانی که قصد آغازآموزش در این رشته را دارند این دوره به عنوان پایه برای آموزش قسمت های بعدی در رشته ها و زیر شاخه های عکاسی و فیلم برداری مبتدی و حرفه ای، سم پاشی، نقشه برداری و گیمری حرفه ای محسوب گردیده و در صورت گذراندن این دوره می توانند وارد دوره های مذکور برای ادامه آموزش بصورت حرفه ای گردند.

وی در پایان گفت : این دوره دارای گواهینامه رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری بوده که از الزامات برای پرواز کوادکوپتر و هلی شات و انواع مولتی روتورها می باشد .

گفتنی است این دوره در تاریخ 22 لغایت 24 آذرماه در اهواز برگزار میگردد و علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 09128958927 تماس حاصل فرمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1843676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =