پیشنهادات جهت رفع مشکل ۳۰ ساله میدان میوه تره بار ارائه شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد و غرفه‌داران پیشنهادات خود جهت رفع مشکل غُرف میدان میوه وتره بار را ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مصطفی حیدری در جلسه با غرفه‌داران میدان میوه وتره‌بار اظهارداشت: شهرداری و غرفه‌داران پیشنهادات خود جهت رفع مشکل غُرف را ظرف مدت یک هفته آینده ارائه و پیشنهاد نهایی را جهت تصویب به شورای اسلامی ارجاع دهند.

وی افزود: عزم شورا و شهرداری بر آن است که بتواند مشکل ۳۰ ساله غرفه‌داران را رفع کند و ضمن حمایت از حقوق شهرداری از تضییع حقوق غرفه‌داران نیز جلوگیری نمایند.

فاطمه بیگی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه نیز بیان کرد: معیار و خط کش ما قانون است اما در جهت حمایت از تلاش و زحمات چند ساله غرفه‌داران با نگاه کمک به آن‌ها در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: افزایش تعامل بین غرفه‌ داران میوه و تره‌ بار و شهرداری به ساماندهی میدان میوه و تره بار کمک خواهد کرد و همه ما برای خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

فرشاد چراغپور عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه گفت: تلاش شورای ششم حمایت از حقوق مردم است و دفاع از حقوق شهرداری است بنابراین تلاش می‌کنیم تا حقوق هیچ کدام از این دو طرف تضییع نشود.

چراغپور ادامه داد: غرفه‌داران هم به عنوان شهروندان شهرکرد هستند و ما باید از حقوق آن‌ها هم دفاع کنیم بنابراین ایجاد تعامل برای حل مشکل بهترین راهکار است.

سیدرضا هاشمی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد نیز در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: از حدود ۳۰ سال گذشته تاکنون کش و قوس بین شهرداری و غرفه‌داران وجود دارد و در حال حاضر عزم ما بر آن است که بتوانیم با ارائه بهترین راهکار این مشکل را حل کنیم.

وی افزود: بنابراین باتوجه به اینکه وظیفه شهرداری خدمات دهی به شهروندان است در همین راستا توسعه میدان میوه و تره‌بار را در دستور کار دارد اما در ابتدا مشکل چندین ساله باید رفع شود.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد تصریح کردک فاز دوم میدان میوه و تره بار جهت خدمات دهی بهتر به شهروندان در حوزه‌های مختلف که مورد نیاز مردم است در حال آماده سازی می‌باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1845160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =