پانا نوشت:

امام جمعه موقت تهران گفت: بعید به نظر می رسد آمریکا، اسرائیل چنین حماقتی انجام دهند و به ایران حمله کنند ، چرا که در این صورت کمر به نابودی خود بسته اند.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی درخصوص تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران خاطرنشان کرد: تهدیدات رژیم غاصب فلسطین تازگی ندارد لذا آنها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی علیه ما تهدیداتی را ابراز می دارند که در صورت وجود امکان، قدرت و توان حتما تهدیدات خود را عملی می کردند.
امام جمعه موقت تهران همچنین تصریح کرد: تجربه نشان داده که رژیم صهیونیستی و آمریکا اگر توان حمله به ایران را داشتند قطعا این کار را انجام می دادند ولی نه عرضه این کار را دارند و نه ما از تهدیدات آنها می ترسیم.
وی همچنین در ادامه اذعان داشت: بعید به نظر می رسد آمریکا، اسرائیل چنین حماقتی انجام دهند و به ایران حمله کنند ، چرا که در این صورت کمر به نابودی خود بسته اند.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: قطعاً منویات مقام معظم رهبری مانند سخنان دشمنان شعار نیست و دشمنان می دانند که ملت ایران با همه ملتهای دیگر فرق می کنند و به طور یقین خدا با ماست.
212219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =